۷ فوتی خوزستانی در حادثه منا در اهواز و آبادان دفن می شوند + اسامی/

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: اجساد حاجیان فوت شده در منا به محض رسیدن به تهران تحویل گرفته و در خوزستان دفن می شوند.

ناصر حویزاوی با بیان اینکه همه فوت شدگان خوزستانی در حادثه منا شناسایی شدند، اظهار کرد: هفت خوزستانی در این حادثه فوت شدند که شش نفر آبادانی و یک نفر اهوازی می باشند.
وی افزود: گروه اداره کل حج و زیارت خوزستان در فرودگاه مهرآباد تهران مستقر است و اجساد هفت خوزستانی فوت شده در حادثه منا را به خوزستان منتقل خواهند کرد.
وی با بیان اینکه کاروان های حجاج خوزستانی از ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه بازمی گردند، گفت: نخستین کاروان حجاج ساعت ۱۴ فردا وارد خوزستان می شود.
حویزاوی افزود: مراسم فوت شدگان حادثه پس از رسیدن اجساد در اهواز و آبادان برگزار می شود.
عبدالستار شنیور نصاری، امین باوی، حسین بغلانی، محمدسعید سعیدی زاده، فواد مشعلی و حسین بیت غانم از جان باختگان آبادانی و اکبر قمری جان باخته اهوازی این حادثه هستند.

تعداد جانباختگان خوزستانی بر اساس آخرین گزارش از وضعیت حجاج، هفت نفر اعلام شد که در میان آنها عبدالستار نصاری و امین باوی از آبادان شناسایی شده‌اند. در این میان فواد مشعلی (از بعثه رهبری)، محمدسعید سعیدی‌زاده، حسین بغلانی، حسین بیت‌غانم از آبادان و آقای قمری از اهواز در فهرست مفقودین این فاجعه قرار داشتند که به تعداد جانباختگان فاجعه اضافه شدند.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان درباره خبر حذف نام یکی از حجاج خوزستانی از فهرست جانباختگان این فاجعه افزود: در خصوص نام “ایوب پوراحمدیان” که عنوان شد از فهرست جانباختگان خارج شده و از حجاج خوزستانی بوده است، اشتباهی است که در این خصوص رخ داده است. جانباختگان خوزستانی در این فاجعه هفت نفر بوده‌اند که اسامی آنها اعلام شد.

به گزارش عصر جنوب، صبح امروز، شنبه (۱۱ مهرماه) پیکر ۱۰۴ نفر از حجاج ایرانی جانباخته فاجعه منا از طریق فرودگاه مهرآباد وارد کشور شد و از سوی سران سه قوه مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

اسامی هیچ‌کدام از ۶ زائر خوزستانی که در این حادثه خونین جان خود را از دست دادند در میان اسامی ۱۰۴ جان‌باخته حادثه منا دیده نمی‌شود.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.