انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: با پیشنهاد استاندار خوزستان و حکم وزیر کشور آقای جمال عالمی نیسی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان،بخشی از متن حکم انتصاب علمی نیسی به شرح زیر می باشد:

جناب آقای عالمی نیسی

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد استاندار محترم خوزستان و تأیید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق ، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای از درگاه پروردگار قادر و متعال خواستارم.

وزیر کشور

لازم به ذکر است جمال عالمی نیسی که طی انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲از اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی بوده از مدیران ایثارگر استان خوزستان می باشند که در دوران خدمت خود در سمت فرماندار چندین شهرستان بوده است و همچنین در سال گذشته به عنوان مشاور اجرایی استاندار خوزستان مشغول به کار بوده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.