آزادی ۱۵ زندانی با مشارکت نیکوکاران خوزستانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت: به مناسبت عید غدیر خم با اجرای طرح “همای رحمت” ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله هاشم‌نیا اظهار کرد: با کمک ستاد دیه، مشارکت نیکوکاران و گذشت شکات از بخشی از مطالبات خود و همچنین ارایه تسهیلات وام به زندانیان، آزادسازی این زندانیان در عید غدیرخم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با مشارکت نیکوکاران می‌توان تعداد بیشتری از مددجویان را از زندان آزاد و به کانون خانواده باز گرداند بنابراین از نیکوکاران درخواست می شود ضمن مشارکت در این امر خیر، در شادی خانواده‌ها و فرزندان این افراد سهیم باشند.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان گفت: مبلغ کل آزادسازی این ۱۵ زندانی، ۷ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال است که ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از این مبلغ را شکات گذشت کردند. همچنین ۳ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال مبلغ کل را از کمک‌های ستاد دیه تامین و ۲۷۰ میلیون ریال از آن نیز توسط همین زندانیان جمع‌آوری شده است. مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز به صورت وام به زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

هاشم‌نیا افزود: تعدادی از این زندانیان جرایم غیرعمد که در عید غدیر آزاد می شوند، بیش از ۳ سال است که در زندان به سر می‌برند.

ایسنا
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.