عده‌ای می‌خواهند چوب لای چرخ توسعه خوزستان بگذارند/ این کار فقط نشر اکاذیب است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با اشاره جوسازی علیه تردد خودروهای پلاک اروند توسط برخی سایت‌ها گفت: این کار فقط نشر اکاذیب است.

 

به گزارش ایسنا، عبدالحسن مقتدایی امروز ۱۷ شهریورماه در جریان سفر خود به خرمشهر و بازدید از صنایع این شهرستان با اشاره به جوسازی علیه صدور مجوز تردد خودروهای پلاک اروند در سراسر استان اظهار کرد: متاسفانه برخی سایتها با جوسازی علیه این مصوبه به دنبال تضعیف توفیقات دولت در خوزستان هستند.

 

وی افزود: در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند، سازمان بازرسی کشور و سازمان‌های نظارتی دیگر بررسی‌های مورد نیاز را انجام داده‌اند و ما نیز پاسخ‌های لازم را به آن‌ها داده‌ایم و اگر تخلفی در این باره صورت گرفته بود، قطعا همان ماه‌های اول از اجرای مصوبه جلوگیری می‌شد.

 

مقتدایی تصریح کرد: این مخالفان از جان مردم استان چه می‌خواهند؛ مردمی که در دوران دفاع مقدس و اکنون خود را ثابت کرده‌اند و به نظر من این نشر اکاذیب علیه استان باج خواهی است که من به رسانه‌هایی بزرگتر از این‌ها نداده‌ام.

 

وی عنوان کرد: در شرایطی که رسانه‌های جوساز علیه استان قد علم کرده‌اند، لازم است رسانه‌ ملی و رسانه های محلی استان که طرفدار امنیت ملی هستند وارد کار شوند و جلوی این جوسازی‌ها را بگیرند.

 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: خوزستان از نادرترین استان‌هایی است که در توسعه می‌تازد و اقدامات اخیر برخی رسانه‌ها جهت مخدوش کردن توسعه استان و توفیقات دولت در آن است که این اقدام، همان چوب لای چرخ توسعه گذاشتن است.

 

مقتدایی خطاب به مسئولان گفت: دولتمردان و مسئولین استان نباید گوششان بدهکار این اخبار کذب باشد و پاسخ آن‌ها را بدهند. مشخص شده که عده‌ای می‌خواهند چوب لای چرخ توسعه استان بگذارند.

 

وی عنوان کرد: تمام اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته به منظور تقویت مناطق مرزنشین بود و اگر مرزنشینان با عزت و متمکن زندگی کنند، بهترین سلاح در مقابل تجاوزات دشمن خواهند بود.

 

استاندار خوزستان خطاب به رسانه‌های جوساز گفت: اگر اتفاقی در مرزهای خوزستان بیفتد، مردم مقاومت می‌کنند یا شما که اکاذیب نشر می‌دهید؟ هدف این رسانه‌ها و افراد پشت آن‌ها، تخلیه جمعیت کارساز در مناطق مرزی است و من فوت کوزه گری خود را هنوز نگه داشته‌ام و اگر جوسازی‌ها بیش از این شود، شکل دیگری از مقابله با این افراد را رو می‌کنیم.

 

مقتدایی با بیان اینکه خوزستان رتبه اول امنیت کشور را دارد، گفت: بگذارید مردم در مرزها بمانند. فعالیت‌های زیادی در طول دو سال اخیر در مرزها انجام شد و ما امروز شاهد فعال شدن تمام مرزهای استان هستیم و این یعنی رونق اقتصاد خوزستان و سکونت جمعیت در آن.

 

وی بیان کرد: اگر مرزها امن باشد، یعنی قلب کشور امن است و بسیاری از ناامنی‌های مرزی ناشی از ضعیف بودن مرزها و عدم سکونت در آن‌ها است و بنابراین اهمیت مرزها و جمعیت مرزنشین را نباید نادیده بگیریم.

 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: من حق دارم برای دفاع از مردم استانم شکایت کنم اما اصحاب رسانه نیز باید از مردم خود دفاع کنند و این استان قلب کشور است و تا زمانی که نبض آن می‌زند، نبض کشور نیز می‌زند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • دوستدار امیر حیات مقدم و مقتدایی. این طرح پلاک اروند بسیار هم طرح خوبی است و هم چنان باید ادامه یابد.چه دلیلی دارد مردم بابت خودرو دو برابر قیمت واقعی آن پول بدهند.