مدیرکل مدیریت بحران: بودجه مقابله با ریزگردهای خوزستان در سال ۹۴ پرداخت نشده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه تاکنون یک ریال برای مقابله با ریزگردها در خوزستان پرداخت نشده است، گفت: البته ۸۴ میلیارد تومان از این اعتبارات به سازمان محیط زیست و بانک‌ها ابلاغ شده است.
هاشم بالدی با اشاره به تصویب بودجه مقابله با ریزگردها در هیئت وزیران اظهار داشت: بعد از تصویب این بودجه باید ابلاغ می‌شد ولی تاکنون مبلغ قابل توجهی در این باره واریز نشده است.وی با بیان اینکه پرداختی‌ها چیز جزئی است، گفت: برخی اعتبارات به مراکز ابلاغ شده که تاکنون ۶۰ میلیارد تومان به سازمان حفاظت از محیط زیست کشور جهت مقابله با گرد و غبار، احیای تالاب‌ها و دریاچه‌ها و فرهنگ سازی برای حفاظت از آنها اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر از طریق مدیرکل محیط زیست خوزستان در حال پیگیری این موضوع هستیم که ببینیم سهم استان خوزستان از این بودجه ۶۰ میلیاردی چقدر است.

وی بیان کرد: ۲۴ میلیارد تومان هم برای عایق سازی در و پنجره‌ها جهت مقابله با گرد و غبار ابلاغ شده که تاکنون تکلیف ین اعتبارات برای روش هزینه کرد مشخص نیست.

بالدی در پایان به رهیاب گفت: این ۲۴ میلیارد تومان به بانک‌ها ابلاغ شده ولی هنوز نوع هزینه کردن آنها مشخ نیست و بانک‌ها نمی‌دانند که این مبالغ باید به صورت وام‌های کم بهره یا رایگان در اختیار مردم قرار دهند و یا اینکه تعداد اقساط آنها چه تعداد است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.