هیئت مدیره غیر بومی ۳۹کارگر بومی سیمان کارون را اخراج کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای شهر گلگیر گفت: متاسفانه تفکر و دیدگاه مدیریت سیمان کارون با مردم منطقه به گونه ای است که مردم و کارگران را رعیت دانسته و خود را ارباب مردم می دانند.
به گزارش آسماری نیوز کارخانه پر ماجرای سیمان کارون که حدود سه ماه است در تعطیلی به سر می برد و تولید را متوقف کرده بعد از ظهر دیروز “شنبه ”  ۳۹ نفر از کارگران بومی کارخانه را بدلایل نامعلومی اخراج کرده است .
کارخانه سیمان کارون که با مدیریت ناکارآمد هیئت مدیره غیر بومی اداره می شود  علاوه بر مشکلات حاد زیست محیطی که برای شهروندان شهر گلگیر ایجاد کرده  است با کارگران کارخانه نیز رفتار ارباب رعیتی را در پیش گرفته و هر چند ماه یکبار کارگران برای دریافت حق و حقوق قانونی خود باید دست به اعتصاب بزنند.
سجاد اسکندری عضو شورای شهر گلگیر در خصوص اخراج ۳۹نفر از کارگران کارخانه سیمان کارون به خبرنگار ما گفت :  بعد از ظهر روز گذشته ۳۹نفر از کارگران کارخانه سیمان با تصمیم هیئت مدیره اخراج شدند که این کارگران صبح امروز  جلوی درب ورودی کارخانه تجمع کردند .
وی افزود : مسئولین کارخانه سیمان به حدود  ۳۰ نفر نیرو که مامور به خدمت در  دیگر ادارات  هستند حقوق  می دهد .
اسکندری گفت:  بعد از آخرین اعتصابی که کارگران برای دریافت حقوقشان داشتند  ,کارفرما با کارگران به گونه ای لجبازی می کند .
اسکندری گفت: متاسفانه تفکر و دیدگاه مدیریت سیمان کارون با مردم منطقه به گونه ای است که مردم و کارگران را رعیت دانسته و خود را ارباب مردم می دانند.
گفتنی است در کارخانه سیمان کارون یکی از دلایل بروز بحران‌های کارگری  تغییرات پی در پی مدیران داخلی کارخانه است که هر کدام با ورود به کارخانه سیاست‌های مدیریتی خاص خود را اجرا می‌کنند.
اول شهریور ماه سال گذشته  نیز  تعداد ۶۵ نفراز کارگران قراردادی شاغل در کارخانه سیمان کارون  به بهانه اتمام قرار داد کاری اخراج شدند .
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.