پیام استاندار خوزستان به مناسبت رجعت پیکر ۳۸ شهید به آغوش خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پیام استاندار خوزستان به مناسبت رجعت پیکر ۳۸ شهید به آغوش خوزستان
استاندار خوزستان طی پیامی با گرامیداشت یاد شهدای غواص و گمنام  از مردم خوزستان دعوت کرد تا در مراسم استقبال از این شهدا شرکت نمایند.
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
سوره احزاب ؛ آیه ۲۳
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند
بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده ‏اند.
روزها از روزنه امید در گذرند و عطر خوش ایثار در وسعتی بیکران از محبت خالق و مخلوق جان جهان را به نوری لطیف مینوازد . سبکبالان جاوید بر گرده های عشق و ارادت تشییع میشوند و ما جا ماندگان این کاروان عاشق به پیشواز دلهای ساده و صبوری میرویم که بر عهدی که روز الست بسته بودند مردانه ماندند تا در این روزگار غدار انسان در هیاتی دیگر گونه معنا یابد و حقیقت تجلی شکوهمند خرد گردد .
در حزن جانکاه روزهایی که در سوگ ششمین طلیعه تابناک دانایی،رییس مذهب شیعه ،صادق آل محمد (ع) به مویه نشسته ایم با کاروان پر قدر و منزلت۳۸شهید شاهد همراه میشویم و میزبان دلهای استواری هستیم که حماسه را به نیک نامی و تعهد  و تخلق رابه نیک فرجامی طی کرده اند و به دیدار حضرت دوست شتافته اند مردم شریف خوزستان همراهان سرشار از شور و شکوه شهدای   عزیز اینک در این رخداد جاودانه  حضوری عاشقانه خواهند یافت تا دشتهای عطشناک خوزستان را با گلاب چشمه های صداقت سیراب سازند.
  درود بر ارواح تا همیشه جاودان شهیدان   سلام بر مردم با وفا و مقاوم خوزستان
   عبدالحسن مقتدایی
استاندار خوزستان
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.