شهرهای خوزستان میزبان ۲۷ شهید غواص

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: پیکر مطهر۳۷ شهید غواص۲۰ مرداد ماه امسال در نقاط مختلف خوزستان به خاک سپرده می‌شود.

عادل نوروزیان گفت: پیکر مطهر۳۷ شهید غواص همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در خوزستان به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدا در اهواز، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان و چند شهر دیگر به خاک سپرده می‌شود.

مسئول بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه پیکر مطهر۶ شهید از این شهدا شناسایی شده است، گفت: ۴ شهید از شهرستان اهواز، یک شهید از رامشیر و یک شهید از شهرستان دفول است.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهدا روز۱۶ مرداد ماه وارد اندیمشک می‌شوند، عنوان کرد: پیکر مطهر این شهدا صبح روز۱۷ مرداد ماه به دزفول می‌آید و شب پیکر شهدا به شوشتر جهت برگزاری مراسم وداع با شهدا منتقل می‌ شود.

نوروزیان اظهار داشت: صبح روز ۱۸ مرداد ماه امسال پیکر مطهر این شهدا به شهرستان باوی منتقل می‌شود و مراسم استقبال از شهدای غواص در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیکر شهدا بعد از ظهر۱۸ مرداد ماه به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شود.

مسئول بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه پیکر ۳۷ شهید صبح ۱۹ مرداد ماه بین شهرهای که قرار شده مراسم تشییع برگزار شود، تقسیم می شود، عنوان کرد: مراسم وداع با شهدا ۱۹ مرداد ماه امسال در اکثر شهر های خوزستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ۲۰ مرداد ماه نیز مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا در سراسر استان  همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) و همزمان با خاکسپاری شهدا در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.