ارزیابی نتایج نمایندگان خوزستان در هفته اول لیگ برتر فوتبال

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال جام پانزدهم، برای نمایندگان خوزستان و به عبارت دیگر برای تیم های اهوازی خوشایند نبود چرا که تیم های فولاد خوزستان ،استقلال خوزستان و استقلال اهواز از مجموع ۹ امتیاز ممکن تنها توانستند دو امتیاز بدست آورند.

دراین هفته تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال اهواز با تساوی در برابر حریفان خود به نخستین امتیاز این دور ازمسابقات دست یافتند ، اما تیم استقلال خوزستان با تحمل شکست با دست خالی به اهواز بازگشت.

تساوی تیم فوتبال فولاد خوزستان دربرابر راه آهن تیمی که تنها چهارروز مانده به شروع مسابقات وضعیت آن برای حضور دراین رقابت ها مشخص شده بود دور از انتظار هواداران فولاد خوزستان و علاقمندان به فوتبال بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان که تا دقیقه ۸۴ بازی ، دو بر صفر ازمهمان خود عقب بود به یکباره هواداران این تیم علیه کادر جدیدمدیریتی این باشگاه شعار سر دادند و از آنان خواستند که از سمت خود استعفا دهند.

بازیکنان تیم فولاد خوزستان که توانستند در دقایق پایانی بازی باخته را با تساوی عوض کنند توسط همان کسانی که ضد مدیریت باشگاه شعار دادند مورد تشویق قرار گرفتند.

به هرحال تیم فولاد خوزستان که برنامه آماده سازی خود را از اول تیر آغاز کرده بود در نخستین بازی نتوانست بازی قابل قبولی از خود ارایه دهد به همین دلیل مورد انتقاد هواداران خود قرارگرفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان دراین بازی نشان داد که در خطوط سه گانه بویژه در خط حمله دارای مشکل است و برای آنکه بتواند از این وضع خارج شود هرچه زودتر باید نوک حمله خود را ترمیم کند.

تیم استقلال خوزستان که بازی را به تیم سپاهان واگذار کرد، اگرچه در برابر قهرمان جام چهاردهم بازی خوبی از خود ارایه داد، اما بدلیل اینکه تیم جوان وکم تجربه ای است نباید در بازی های بعدی و خانگی عادت به باخت کند زیرا همانند دوفصل گذشته موقعیت خوبی در جدول پیدا نخواهد کرد.

تیم استقلال خوزستان اگر چه با قرعه خوبی روبه رو نشده و در این هفته میزبان پرسپولیس است لازم است از این مسابقه امتیاز کسب کند.

اما تیم استقلال اهواز که پس از پنج سال دوری از لیگ برتر ، پا به این دیدارها گذاشته در نخستین بازی خود آن هم درخارج ازخانه موفق شد یک امتیاز از تیم صبای قم کسب کند که درنوع خود با ارزش است.

این تیم با روحیه ای که از بازی در برابر صبا گرفته درهفته دوم می تواند در اهواز از تیم سیاه جامگان مشهد هم امتیاز کسب کند و خود را برای بازی های بعد و کسب امتیاز مهیا کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.