رئیس پلیس راه: جاده‌های خوزستان نیازمند ایجاد ۸ پاسگاه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس پلیس راه خوزستان گفت: به منظور ارتقای سطح ایمنی راه‌ها و پوشش ترافیکی مناسب‌تر جاده‌های خوزستان باید ۸ پاسگاه پلیس راه در خوزستان ایجاد شود.

به گزارش تسنیم، قاسم قدرتی امروز در جلسه ارتقای ایمنی راه‌ها اظهار داشت: برخی پاسگاه‌ها دارای حوزه‌های گسترده‌ای هستند و وسعت حوزه زیادی دارند که این موضوع نیروی انسانی و تجهیزات زیادی را می‌طلبد.

وی افزود: به طور مثال پلیس راه جاده اهواز- مسجد سلیمان حوزه گسترده ای را تحت پوشش دارد که نمی‌توان همه حوزه را تحت پوشش ترافیک قرار داد، این در حالی است که در هیچ مکانی از کشور این گستردگی پوشش برای یک پاسگاه پلیس راه وجود ندارد.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه پاسگاه‌هایی که استان نیاز دارد شناسایی شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال پلیس راه لالی- مسجد سلیمان که ۸۰ درصد آن آماده و نهایی شده است، دیلم- هندیجان و نیز سوسنگرد با توجه به حوادثی که دارند باید در اولویت باشند و نسبت به آن ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه به ۸ پاسگاه پلیس راه در سطح استان نیازمندیم، گفت: خوزستان رتبه نخست کاهش تصادفات جاده ای را در سطح کشور دارد و نیز سال پنجم کاهش تصادفات جاده ای را سپری می‌کند.

قدرتی با اشاره به اینکه برخی مسیرها از قبیل مسیر هفتگل، باغملک، ایذه و لالی بحرانی هستند و گاهی تصادفات جمعی در این مسیرها داریم، افزود: با اصلاح پیچ و خم‌های جاده‌ها، وضعیت جاده‌ها و نیز قسمت‌های محدودیت دید می‌توان سبب کاهش تصادفات شد و سبقت‌های امنی را برای خودرو ها ممکن ساخت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.