۱۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان کشف و ضبط شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بیش از ۱۲۱ کیلوگرم مواد مخدر ، ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بهبهان و آبادان کشف شد.


جانشین فرمانده انتظامی خوزستان امروز گفت: طی عملیاتی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان در ایست و بازرسی و کنترل محورهای مواصلاتی، دیلم – اهواز به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.


سرهنگ صالحی افزود : ماموران در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو ، ۴۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود ، کشف کردند .
وی گفت : در این زمینه راننده این خودرو دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بعنوان اسکورت خودروی پراید و دستگیری ۲ سوداگر مرگ گفت : در بازجوئی‌های فنی پلیس، متهمان به انتقال محموله از شهرستان گناوه به مقصد اهواز اعتراف کردند، که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان، این انتقال ناکام ماند.


سرهنگ صالحی افزود : همچنین در عملیات دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۵ شهرستان آبادان با اقدامات اطلاعاتی از جاسازی موادمخدر در ساختمانی نیمه کاره در این شهرستان مطلع شدند، که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، موضوع را جهت کشف مواد مخدر در دستور کار خود قرار دادند.


وی گفت : ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از ساختمان نیمه کاره و خالی از سکنه، ۷۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و هزار و ۶۰۰ عدد قرص روانگردان که در ساختمان جاسازی شده بود، کشف کردند .
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ و توقیف ۲ دستگاه خودرو در این زمینه گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.