استاندار: تمام مشکلات خوزستان باید در درون استان مدیریت شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان، اظهار داشت: تمام مشکلاتی که در استان وجود دارد باید در درون خود استان حل و مدیریت شود.

دکتر عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، صبح دوشنبه(۲۲ تیر) در جلسه ستاد خشکسالی استان بر ایجاد آرامش در استان تاکید کرد و گفت: از جمله اقداماتی که باید در این راستا انجام شود هماهنگی درون استان است.

وی با بیان اینکه مدیران استان باید در برابر مسئولیتی که بر عهده دارد احساس مسئولیت کنند افزود: مشکلاتی که در خوزستان وجود دارد باید به صورت استانی حل شود و در خصوص مواردی که اختیارات آن در خارج از استان بوده نیز باید با یک جمع بندی این موارد را از مرکز مطالبه کنیم.

رییس ستاد خشکسالی استان خوزستان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور که در پرداخت حقوق نیز دارای مشکلاتی است نباید به گونه ای عمل کنیم که کار به پرداخت خسارت کشیده شود از این رو لازم است تا آنجایی که توانایی داریم از ظرفیت های مدیریتی استان بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه باید سعی کنیم از مرکز، سهم تخصیص داده شده استان از منابع آب و… را گرفته و فعالیت های خود را در درون استان مدیریت کنیم ادامه داد: ما باید علاوه بر اینکه در حال زندگی می کنیم، نگاهی نیز به آینده داشته باشیم و در این راستا اختلاف نظرها را رفع، تنش ها را کمتر و برای خسارت های احتمالی نیز نسخه ای تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید حلقه وصلی میان محدودیت های موجود در جامعه و شرایط مردم باشند، عنوان کرد: در زمینه خشکسالی نیز فرمانداران و سازمان جهاد کشاورزی باید مردم را توجیه کنند و همیشه از بدترین شرایطی که پیش بینی می کنیم آموزش و اطلاعی به مردم دهیم تا زمینه ای برای مقابله با مشکلات در آنان به وجود آید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.