فریاد رهایی قدس ؛ خوزستان / حضور اقوام و عشایر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: حضور قشرهای مختلف مردم خوزستان در گرمای شدید هوا ، جلوه خاصی در راهپیمایی روز جهانی قدس را به نمایش گذاشته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان ، اقوام مختلف از جمله عرب ، بختیاری لر ، شوشتری و دزفولی با لباس های محلی در کنار هم و یک صدا فریاد آزادی قدس شریف قبله اول مسلمانان جهان را فریاد می زنند.
در این مراسم مردم همیشه در صحنه خوزستان برغم دمای بالای ۴۸ درجه ، در بیشتر شهرهای استان با شرکت در راهپیمایی روز قدس ، ندای مظلومیت مردم فلسطین را سر می دهند .
در مسیرهای راهپیمایی شهرهای خوزستان ، برای کاهش گرما با استفاده از آبپاش بر روی مردم آب ریخته می شود و برغم سختی و تحمل گرمای طاقت فرسا ، مردم سرافراز و انقلابی استان حضوری باشکوه و کم نظیر دارند.
حضور جانبازان از جمله جانبازان شیمیایی و ایثارگران دوران دفاع مقدس جلوه زیبایی در راهپیمایی گسترده مردم سرزمین ایثار و حماسه در روز جهانی قدس است .
همچنین حضور کودکان ، نوجوانان و جوانان در کنار پدران و مادران خود در راهپیمایی امسال ، نشان دهنده انتقال فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع از مظلوم و حضور ورزشکاران نیز از جلوه های پرشکوه حضور حماسی مردم استان خوزستان در روز جهانی قدس است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.