۳۰ پروژه ورزشی خوزستان در سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کمبود مالی در همه دستگاه‌های دولتی وجود دارد ولی با این حال امسال ۳۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان افتتاح می‌شود.

فرامرز کیانی زاده امروز در جلسه شورای ورزش خوزستان با اشاره عملکرد سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: کمبود مالی در همه دستگاه‌های دولتی وجود دارد ولی با این حال امسال ۳۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان راهاندازی مجدد پایگاه قهرمانی ورزش استان خوزستان است که خوشبختانه سال گذشته توانستیم این پایگاه را به کمک نخبگاه ورزش این استان فعال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اهمیت توجه به پروژه‌های عمرانی در این استان گفت: سال گذشته پیست موتورسواری و ماشین سواری غدیر به بهره برداری رسید که می‌تواند برای استان مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شورای ورزش خوزستان بیان کرد: برخی از تیم‌های ما به دلیل مشکلات ما نمی‌توانستند در مسابقات مختلف شرکت کنند که با تشکیل این شورا همه مسئولان در امر ورزش دخیل شدند و این تیم‌ها با مشارکت همه به مسابقات مختلف اعزام شدند.

کیانی‌زاده عنوان کرد: البته باید در ورزش خوزستان به یک درآمد ثابت و پایدار برسیم و اگر این موضوع محقق نشود نمی‌توانیم برای تیم‌های ورزشی و ورزش استان برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهیم.

وی افزود: تفکر رسیدن به درآمد پایدار و ثابت در وزارت خانه هم وجود دارد و این تفکر و نگاه می‌تواند به استقلال مالی همه هیئت‌ها کمک کنئ

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: در راستای رسیدن به درآمد پایدار کمیته اقتصادی ورزش در خوزستان تشکیل شد که در حال حاضر به دنبال راه اندازی شرکت‌های اقتصادی برای درآمدزایی هیئت‌ها است.

وی بیان کرد: همچنین به مسئولان ادارات ورزش و جوانان خوزستان و هیئت‌های ورزشی که دارای سالن هستند ابلاغ کردیم که در این مجتمع‌های ورزشی مغازه‌هایی دایر کنند تا بتوانند به همراه اشتغالزایی برای جوانان درآمدی داشته باشند.

کیانی زاده با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی در خوزستان گفت: ما در استان خوزستان منابع مالی خوبی داریم و با استفاده از ظرفیت اقتصادی و انسانی استان توانستیم در یک مدت زمان کوتاهی مسابقات لیگ جهانی کشتی را به نحوی مطلوب در آبادان برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: استعدادیابی و توجه به ظرفیت جوانان در خوزستان در سال گذشته بیش از پیش شد و این دلیل بود که ورزشگاران خوزستانی در اردوهای تیم ملی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

تسنیم/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.