آلبوم «انعکاس» احمد ماها (طرفی) در راه بازار

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آلبوم «انعکاس» در هشت قطعه با صدای احمد ماها به زودی وارد بازار موسیقی می‌شود.

احمد ماها در گفت‌وگو با ایسنا ـ درباره آلبوم جدیدش گفت: آلبوم جدیدم به نام «انعکاس» شامل آهنگ‌‌های “انعکاس”، “طپش”، “لیلی”، “کنارم باش”، “کربلا”، “می‌خوام از دلم بگم”، “دلمو راضی کن” و ” کلاف قلبم” است.

وی افزود: تعدادی از آهنگ‌های این آلبوم از طریق شبکه‌های تلویزیونی مختلف  مانند جام جم ۲، نسیم، شبکه بازار، شبکه شما، شبکه خوزستان و آبادان پخش شد و پیشواز اپراتورهای تلفن همراه نیز قرار گرفت.

این خواننده با اشاره به عوامل آلبوم «انعکاس» توضیح داد: در آلبوم جدید خود با ترانه‌سراهایی چون فروغ، سارا محمدی، کوثر ابراهیمی‌نیا و آرش اسماعیلی و نوازندگانی مانند سینا سوری (سه‌تار)، رامین محب علی (ویولن)، کامران ناصرپور (پیانو)، امین پویا (گیتار اسپانیش و آگوستیک)، نوید احمدی (میکس و مستر) و امیر صالحی، پوریا شیرنژاد و علی رنجی همکاری کردم و منصور کرادی نیز به عنوان حامی مالی آلبوم است.

وی به بازخوانی تک آهنگ «هم اتاقی» که در سال ۸۲  وارد بازار موسیقی شد اشاره کرد و گفت:در سال ۸۲ پیشنهادی از طرف رضا خورشیدی (ترانه سرای آهنگ هم اتاقی) مبنی بر اجرای آهنگ “هم اتاقی” به ما شد که در کنار شایان محکمی این کار انجام گرفت اما چون در آن زمان فضای تبلیغاتی به این اندازه گسترده نبود نتوانستیم کار را به خوبی پخش کنیم و تصور نمی‌کردیم کار به جایی برسد که خیلی‌ها این اثر را کاور کرده و به نام خود ثبت کنند.

ماها ادامه داد: تا سال ۸۵ و در سال‌های ۸۶ و ۸۷ کارها به صورت ساده و غیر حرفه‌ای ارایه می‌شدچراکه در آن زمان  امکانات بسیار محدود  بود.

او بیان کرد: در سال ۹۰ تصمیم جدی برای ارایه کارهای کاملا حرفه‌ای گرفتم و برای شروع کار حرفه‌ای اسم هنری خود را از “یهودا” به “ماها” تغییر دادم. از آن پس با تنظیم‌کنندگان و آهنگ‌سازان قوی‌تری کار و برای همه کارهای خود هزینه کردم و فعالیت‌های هنری خود را پیش بردم.

۱۱۳۹۴۸

این خواننده با اشاره به علت بازخوانی تک آهنگ “هم اتاقی”  اظهار کرد: این تک آهنگ پیش از این در وژن فارسی و عربی ارایه شد و ضعف زیادی داشت اما امسال در بازخوانی این آهنگ قوی‌تر ارایه شد. “هم اتاقی” اولین بار توسط رضا خورشیدی (ترانه سرای آهنگ هم اتاقی) با گیتار نواخته و اجرا شد و سپس کار به ما سپرده شد که حرفه‌ای تر آن را اجرا کنیم و مجوز اصلی این کار نیز به نام خودم است. امسال آهنگ “هم اتاقی” که در میان دوستداران آن به نام آهنگ خاطره‌ها معروف شده را با پیشنهاد بهروز نجاتی(تنظیم کننده و آهنگساز) بازخوانی کردم

ماها درباره کارهای جدیدی که در دست تولید دارد تصریح کرد: کار جدیدی که اکنون در دست دارم به سفارش شبکه I fim است و “نرگس تنها”  نام دارد که در وصف حضرت ولیعصر (عج) است. آهنگسازی آن بر عهده کامران ناصرپور و شعر و ترانه آن از مهرنوش موسوی فرید است. همچنین تک آهنگ “خلیج فارس” نیز آماده عرضه شدن به بازار است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندانی که تمایل به تهیه آهنگ‌های آلبوم «انعکاس» یا تک آهنگ‌ها دارند می‌توانند به وب‌سایت رسمی www.ahmadmaha.ir مراجعه کنند. البته آلبوم انعکاس به زودی در مراکز معتبر عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه اوریجینال آن را تهیه کنند.

این خواننده به برگزار کنسرتی در آینده اشاره کرد و توضیح داد: برگزاری یک کنسرت در اهواز را در فهرست برنامه‌هایم دارم که در مرحله اخذ مجوز است.

احمد طرفی (ماها) متولد بهمن ماه ۱۳۶۳ است و  از سال ۸۰ فعالیت هنری خود را از گروه‌های سرود، تواشیح و نوازندگی گیتار شروع کرده است. او اولین آلبوم خود را با نام “غریبه” شامل هشت قطعه در سال ۸۱ وارد بازار کرد که معروف‌ترین قطعه این آلبوم آهنگ “‌مضحک” است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.