تجمع کارگزاران مخابرات روستایی مقابل استانداری خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: حدود ۳۰ نفر از کارگزاران مخابرات روستایی خوزستان پیش از ظهر چهارشنبه، در اعتراض به آنچه رعایت نشدن قانون درباره خود و نیز دریافت نشدن حقوق، و بیمه نشدن عنوان می کردند، در مقابل استانداری تجمع کردند.

یکی از تجمع کنندگان در گفت وگو باخبرنگار ایرنا، هدف این تجمع را امتناع شرکت مخابرات خوزستان از اجرای قانون عنوان کرد.
وی که خواست نامش فاش نشود افزود:۲۵۰ نفر کارگزار مخابرات روستایی خوزستان که سابقه برخی از آنها به سال ۶۵ می رسد تاکنون به صورت قراردادی و بدون پرداخت حق بیمه کار می کردند.
وی اظهار کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در پارسال که اسفند گذشته از سوی دولت ابلاغ شده تمام کارگزاران باید تا موعد بازنشستگی زیر نظر مخابرات ادامه فعالیت دهند.
وی با بیان اینکه این مصوبه در تمام استان ها به جز خوزستان اجرایی شده گفت: مخابرات خوزستان از اجرای این مصوبه ممانعت کرده و با وجودی که مهلت امضای قرادادها تا پنج تیر بوده اما هنوز هیچ قراردادی به شهرستان ها نرسیده است.
به گفته وی، مشخص نیست به چه دلیلی مخابرات خوزستان قراردادی که مجلس و تمام ارگان های نظام آن را مصوب کرده اند تایید نمی کند، به نظر می رسد مخابرات خوزستان برای کاهش هزینه ها از اجرای آن سرباز زده است.
وی افزود: کارگزاران مخابرات روستایی از مهر ۹۳ تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده اند.
مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان اما تجمع کارگزاران مخابرات روستایی را رد کرد و گفت: تعدادی کمی از کارگزاران در مقابل استانداری حاضر شده بودند که با نمایندگان آنها جلسه ای برگزار شد.
کریم آرمات با بیان اینکه مشکلی در اجرای مصوبه مجلس وجود ندارد، افزود: قرارداد کارگزاران مخابرات روستایی از ابتدای تیر برقرار است و این افراد که پیش از این زیر پوشش یکی از شرکت های زیرمجموعه مخابرات بودند، به صورت مستقیم با شرکت مخابرات قرار داد منعقد می کنند.
وی اظهار کرد: ۲۵۰ نفر کارگزار مخابرات روستایی مشمول این مصوبه هستند.
آرمات همچنین پرداخت نشدن حقوق کارگزاران از مهر ۹۳ را تکذیب کرد و گفت: شرکت مخابرات و شرکت های زیرمجموعه آن تمام مطالبات خود را به طور کامل پرداخته اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.