خبیر: فضای فعالیت برای همه خطوط سیاسی فراهم شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: فرمانداران باید مدیریت صحیح را اعمال کنند و وارد حاشیه نشوند.

فرج‌الله خبیر در آیین معارفه فرماندار جدید باغملک اظهارکرد: فرماندار، فرماندار همه مردم و خطوط است و باید به امور همه رسیدگی کند. همه خطوط سیاسی را زیرچتر و فضای فعالیت خود بگیرد و زمینه کسب و کار و فعالیت را برای همه فراهم سازد.

وی افزود: باید فضا برای همه آزاد باشد و به‌گونه‌ای نباشد که گفته شود محدویت خاصی برای افراد خاص و جریانات خاصی اعمال شده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: شعار دولت ایجاد فضای باز برای فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و… برای همه گروه‌ها و افراد جامعه است.

خبیر بر مشارکت بیشتر گروه‌ها و احزاب شناسنامه‌دار در رویدادهای سیاسی استان تاکید و بیان کرد: شهرستان باغملک جمعیت زیادی ندارد اما مدیران زیادی تقدیم استان و کشور کرده است که نشان از وجود جریان بالنده در ین شهرستان دارد و باید مورد توجه فرماندار باشد و در رشد و شکوفایی این نیروها کوشا باشد.

وی با اشاره به این‌که تلاش استانداری خوزستان بر استفاده از نیروهای وزارت کشور در پست‌های فرمانداری و پایین‌تر است، افزود: فرمانداران باید با نهاد روحانیت، اعضای شورای تامین و نیروهای امنیتی و سیاسی ارتباط سازنده و مستمر داشته باشد. همچنین مشکلات اقشار ضعیف جامعه را احصا و پیگیری کنند و در امور سیاسی مراقبت‌های ویژه را نیز به‌عمل آورند.

خبیر ادامه‌داد: فرمانداران تلاش کنند تا فضای فرهنگی و هنری مطلوبی را با رعایت شئونات اسلامی و مذهبی در جامعه ایجاد کنند. برای جوانان فعالیت‌های مثبت اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری ایجاد شود تا آنان را از آلودگی‌ها دور کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان به ظرفیت‌های گردشگری و اقتصادی شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های گردشگری مطلوبی برخوردار است که با پرداختن به آن می‌توان درآمدزایی خوبی برای منطقه ایجاد کند.

خبیر ادامه‌داد: در حوزه کشاورزی و صنایع پایین‌دستی بخش کشاورزی و تبدیلی نیز زمینه رشد و توسعه وجود دارد که در مجموع می‌توانند زمینه‌های رشد و توسعه شهرستان باغملک را فراهم سازند.

گفتنی است در این مراسم لطیف حیایی اهوازی به عنوان فرماندار جدید شهرستان باغملک معرفی و از خدمات ترکی‌زاده سرپرست سابق این فرمانداری قدردانی شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.