کمک ۱٫۵ میلیاردی افراد خیر خوزستان به ستاد دیه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هاشم نیا در سومین نشست هیات مدیره ستاد دیه خوزستان گفت: با تلاش این ستاد شاکیان، بیش از ۱۲ میلیارد ریال به زندانیان محکوم به پرداخت دیه تخفیف دادند.

وی اضافه کرد:طی چهار ماه گذشته تعداد ۸۶ نفر از زندانی جرایم غیر عمد با حمایت این ستاد از زندان آزاد شده و به کانون جامعه بازگشتند.

حجت الاسلام هاشم نیا از طرح بررسی و رسیدگی به تعداد بیش از ۱۷۰ پرونده زندانیان برای برخورداری از خدمات این ستاد اشاره کرد و گفت: همچنین بیش از ۴۰ نشست شفاف سازی و تشریح سیاستها و اهداف ستاد با خیرین و نیکو کاران، مدیران سازمان ها، نهادها، تشکلهای مردمی و اصناف در ستاد دیه خوزستان برگزار شد.

وی در ادامه گزارش خود از عملکرد ستاد به فعالیتهای گسترده رسانه ای و اطلاع رسانی فراگیر از طریق مطبوعات و خبرگزاری ها و صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: با مساعدت مدیریت و مسوولان صدا و سیمای استان، خبرنگاران ، جراید و خبرگزاری ها به اطلاع رسانی و اعتماد سازی اجتماعی ورود کرده ایم.

در ادامه رضا پوستچی مدیر کل زندانها و رییس هیات مدیره ستاد دیه استان نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات این ستاد در بهار سال جاری برضرورت تشکیل منظم جلسات و حضور اعضای هیات مدیره و هیات امناء و استفاده از ظرفیت آنان برای پیشبرد اهداف انسان دوستانه ستاد تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام.من ازنظروضع مالی دروضع بدی به سرمیبرم وحتی پول یه کفش بخرم ندارم وبه هردری میزنم به روم بسته هست نمیدونم چیکارکنم توراابوالفضل اگرمیخونیداین متن کمکم کنیدتوراخدا.حتی حضوری ازماجرازندگیم براتون میگم تابفهمیدچقدردارم سختی میکشم