ورزشکار خوزستانی، اولین طلای ایران در المپیاد کارگری ایتالیا را کسب کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: اولین مدال طلای کاروان ورزشی ایران در المپیاد کارگری ایتالیا توسط ورزشکار خوزستانی کسب شد.

جمیل جلالی در گفتگو با مهر، عنوان کرد: اولین مدال خوش رنگ طلای کاروان ورزشی کارگری ایران در المپیک کارگری «جهان ۲۰۱۵» ایتالیا از سوی احمدرضا خنفری ورزشکار ارزنده خوزستانی در رشته دومیدانی و در ماده ۴۰۰ متر با مانع کسب شد.

وی افزود: ایران در این دوره از بازی ها با هفت ورزشکار در رشته دو و میدانی حاضر شده که از این تعداد چهار ورزشکار در بخش مردان و سه ورزشکار در بخش بانوان به رقابت با حریفان خود می پردازند.

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: دیگر نماینده خوزستانی کاروان ورزشی کارگری جمهوری اسلامی ایران در این دوره از بازی ها امیر مطیری جودوکار ارزنده خوزستانی است که روز جمعه در وزن ۸۳ کیلوگرم مبارزات خود را آغاز می کند.

جمیلی اظهار کرد: در چهاردهمین دوره بازی های کارگری جهان که در شهر لنانو ایتالیا در حال برگزار است، کاروان ایران با ۶۳ ورزشکار در هفت رشته جودو، والیبال ساحلی، والیبال سالنی، فوتبال، دو و میدانی، کشتی فرنگی و کشتی ساحلی در آن حضور دارد.

وی گفت: ساسان کریمی قهرمان شنای کارگری کشور و کاپیتان تیم شنای کارگران ایران و فرزانه کرم‌زاده نفر اول رشته تنیس روی میز المپیاد ورزشی کارگران ایران به دلیل روبه‌رو شدن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی از حضور در این دوره از مسابقات انصراف دادند.

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: چهاردهمین دوره المپیک ورزشی کارگری جهان از ۱۷خرداد ماه در شهر لنانو ایتالیا آغاز و تا ۲۴  ادامه خواهد داشت.

جمیلی عنوان کرد: همچنین تیم ملی فوتبال کارگران ایران که از دو فوتبالیست خوزستانی در ترکیب خود سود می برد با شایستگی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی بیان کرد: این تیم در دیدار اول موفق شد با کسب تساوی یک بر یک مقابل میزبان بازی ها  کار خود را با قدرت آغاز کند و در دیدار دوم خود مقابل تیم قدرتمند پرتقال با ۴ گل تیم این تیم را از پیش روی بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.