نگاهی به وضعیت مبهم سه تیم خوزستانی در جام پانزدهم لیگ برتر فوتبال

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: درحالی که تیم های فوتبال لیگ برتری دیگر نقاط کشور از اواخر ماه جاری استارت کاری خود را برای جام پانزدهم می زنند، وضعیت سه تیم لیگ برتری فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و فولاد نوین اهواز هنوز مبهم و نگران کننده است.

به گزارش ایرنا این مساله سبب نگرانی و دلواپسی هواداران این تیم ها و علاقمندان به فوتبال درسطح خوزستان و بویژه اهواز شده است ،به طوری که آنان در روبه رو شدن با مسوولان و اهالی قلم جویای احوال تیم های خود در مسابقات لیگ برتر پانزدهم هستند.

در زیر وضعیت سه تیم لیگ برتری خوزستان می آید:

* تیم فوتبال فولاد خوزستان

این تیم که درجام سیزدهم موفق شد عنوان قهرمانی را برای شهروندانی خوزستانی به ارمغان آورد،بدلیل اینکه بودجه مورد درخواستی هیات مدیره توسط مدیران شرکت فولاد خوزستان در اختیار آنان قرارداد نشد، به ناچار از مسوولیت خود کنارکشی کرده و اکنون دو هفته ای است که این باشگاه وضعیت مشخصی از بابت مدیرعامل و رییس هیات مدیره ندارد.

به همین دلیل این باشگاه هنوز اقدامی برای فصل پیشرو از بابت جذب بازیکن صورت نداده، در حالی که سرمربی این تیم برنامه کاری خود و بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است.

imag0122

عملکرد خوب سیف اله دهکردی مدیرعامل مستعفی باشگاه فولاد خوزستان در دستیابی به مقام قهرمانی در تمام رده های سنی در تیم های فوتبال پایه وبزرگسالان در دوسال گذشته توقع و انتظار فوتبالدوستان بویژه خوزستانی را از باشگاه فولاد خوزستان بالابرده است.

حضور ۵۰ هزارنفری خیل علاقمندان به فوتبال در مسابقات لیگ داخلی و بویژه آسیایی در ورزشگاه، گواه این مساله است.

کارشناسان فوتبال معتقد هستند مسوولان شرکت فولاد خوزستان لازم است، یا دهکردی را به کارش برگردانند و یار طوری عمل کنند که درجریان لیگ آینده حیثیت فوتبال فولاد خوزستان که با زحمات زیاد بدست آمده خدشه دارنشود، وهواداران فوتبال همانند گذشته شاهد موفقیت فوتبال شهر خود باشند.

* تیم فوتبال استقلال خوزستان

باشگاه استقلال خوزستان نیز که دو سالی است به لیگ برتر پا نهاده وضعیت مطلوبی برای جام پانزدهم ندارد، به طوری که مدیرعامل این باشگاه در چند روز گذشته از سمت خود استعفاء داد.

اگرچه این استعفا از سوی هیات مدیره باشگاه مورد قبول واقع نشده، اما فاضل بختیاری در استعفا نامه خود عنوان کرده که بدلیل مشکلات شخصی تمایل به ادامه کار ندارد.

۱۰۳۰۳_۱۱۸

پیرو این استعفا در خبرها آمده بود که عبداله ویسی سرمربی این تیم عنوان کرده چنانچه بختیاری در باشگاه استقلال خوزستان نباشد او نیز از مربیگری این تیم کنارخواهد رفت.

وجود چنین وضعیتی در باشگاه استقلال خوزستان و اینکه قرارداد بیشتر بازیکنان اصلی این تیم خاتمه یافته خود موضوعی است که باید به آن توجه ویژه داشت، چرا که تا زمان نگذشته مسوولان باشگاه استقلال خوزستان باید به فکرباشند وبرنامه های خود را برای فصلی بهتر از دو دوره گذشته عملی کنند.

* تیم فوتبال فولاد نوین

اما تیم فوتبال تازه لیگ برتری فولاد نوین نیز وضعیتی بهتر از دو تیم دیگر خوزستانی ندارد، چرا که از روزی که این تیم لیگ برتری شد مسوولان خوزستان عنوان کردند که اجازه خروج امتیاز این تیم را از این استان نخواهند داد.

۱۳۹۳۰۱۱۷۲۳۰۸۵۳۷۵۱۲۴۷۶۴۵۴

یک روز عنوان شد که تیم به آبادان می رود، روزدیگر عنوان شد که مسجدسلیمان خواهان این تیم است، و در نهایت صحبت از خرید امتیاز فولاد نوین توسط تیم فوتبال استقلال اهواز یا سازمان شهرداری اهواز؛ که تاکنون هنوز هیچ اقدامی دراین زمینه صورت نگرفته، و معلوم نیست آینده تیم فوتبال فولاد نوین چه خواهد شد.

تهیه کننده: محمد بدخش – ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.