اژدری​زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شد؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: علیرضا اژدری‌زاده درخصوص خبرهایی مبنی بر انتخاب وی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولادخوزستان، گفت: گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان هستم ولی هنوز حکمی به من ابلاغ نشده است و چیزی قطعی نیست.

 

گزینه مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان در گفت​وگو با (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود در جلسه‌ای که امروز (چهارشنبه) برگزار شد شما به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولادخوزستان انتخاب شدید؟ گفت: صحبت​هایی شده است و من گزینه اصلی این سمت هستم ولی هنوز نه حکم من و نه حکم اعضای هیات مدیره ابلاغ شده است؛ بنابراین موضوع هنوز قطعی نیست و هر زمان قطعی شد می​توان گفت که این مسوولیت بر عهده من گذاشته شده است. من در حال حاضر مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان هستم.

 

وی در پاسخ به این سوال که همچنین گفته می‌شود که عباس بابازاده و رحیم محسنی به عنوان رییس و نایب‌رییس هیات مدیره باشگاه و شما، حبیب رضایی و سید محمدمهدی موسوی به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شده​اند؟ عنوان کرد: خیر، به این صورت نیست و چیزی قطعی نشده است. حضور خود من هم هنوز مشخص نیست و باید منتظر ماند تا همه چیز در ادامه، نهایی شود.

 

اژدری‌زاده بیان کرد: احتمالا تا روز شنبه آینده همه چیز قطعی خواهد شد و در حال حاضر بیشتر گمانه​زنی​ها موضوعی را پررنگ می​کند.  امیدوارم هر چه خیر است اتفاق بیفتد.

 

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری که کار واگذاری امتیاز فولادنوین به کجا رسید و به نظر می​رسد خرید این امتیاز از سوی شهرداری اهواز منتفی شده است؟ گفت: من با یکی دو نفر از اعضای شورای شهر اهواز صحبت داشته​ام و ظاهرا آن‌ها با برخی مقامات استانی برای خرید این امتیاز مذاکره داشته​اند و نظر آن ها هم مثبت بوده است ولی آن‌چه وجود دارد، این است که هنوز چیزی قطعی نشده است.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان بیان‌کرد: به هر حال ما جلسات خوبی با شهرداری اهواز داشته‌ایم و به تصمیمات خوبی هم رسیده‌ایم ولی چیزی قطعی نشده است. از طرف دیگر خبرهایی هم شنیده​ام که نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان هم خواهان خرید این امتیاز هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسوولان این دو باشگاه صحبت​هایی با شما داشته​اند؟ عنوان‌کرد: خیر، اصلا مذاکره​ای نداشته​اند.

 

اژدری‌زاده درباره استقلال اهواز که دیگر گزینه خرید این امتیاز است؟ گفت: روز جمعه گذشته با این باشگاه جلسه​ای داشتیم ولی پس از آن دیگر خبری از آن‌ها نشد و نمی​دانم پشیمان شده​اند یا اتفاق دیگری افتاده است. در هر صورت خبری از آن‌ها نیست. در حال حاضر گزینه​ای که خیلی با ما مذاکره داشته، شهرداری اهواز است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ما مشتاق هستیم تا وضعیت​مان هر چه زودتر مشخص شود، چرا که می​خواهیم فولادنوین  را مجددا برای حضور در لیگ یک فعال کنیم و خیلی برای‌مان مهم است که زودتر تعیین تکلیف شویم تا تیم خوبی هم برای لیگ یک داشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان در پاسخ به این سوال که شنیده می​شود شما بسیار تمایل دارید این امتیاز را به تیمی که در لیگ یک حاضر است واگذار کنید تا بتوانید از امتیاز لیگ یکی آن تیم استفاده کنید؟ گفت: بله درست است، چرا که در این شرایط جابه‌جا کردن امتیاز راحت​تر است ولی همان​طور که گفتم از سوی تیم‌های لیگ یکی استان پیشنهادی نداشته​ایم که بخواهیم آن را بررسی کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.