سرمربی استقلال‌خوزستان: لعنت و ننگ بر این فوتبال!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  سرمربی فصل گذشته استقلال‌خوزستان به شدت از عملکرد بعضی از مربی های لیگ‌برتر شاکی است و ادعا دارد که یک مربی منشوری به مدیرعامل و سرپرست این باشگاه زنگ زده و خواسته که سرمربی آبی های خوزستان بشود.

عبدالله ویسی که در سفر خارج از ایران به سر می برد در گفت و گویی صریح با “ورزش سه”، حرفهایش را به زبان آورد.

چرا باید به مدیرعامل و سرپرستمان زنگ بزنند
برای عده ای متاسفم که به سرپرست و مدیرعامل ما زنگ زده اند و می‌ خواهند سرمربی استقلال‌خوزستان شوند. واقعا این ناراحت کننده است که عده ای آنقدر شأنشان پایین است که به چنین کارهایی دست می‌ زنند.

برای حرف هایم سند دارم
من برای حرف هایی که می‌ زنم سند دارم و شما می‌ توانید از سرپرست و مدیرعامل ما بپرسید که عده ای که تیم ندارند، صحبت می‌ کنند تا سرمربی استقلال‌خوزستان شوند. اما مطمئن باشند که به هدف خود نمی‌ رسند و نمی‌ توانند جای من را با این کارها بگیرند.

آقای منشوری زیرآب من را می‌ زند
یک مربی منشوری دارد زیرآب من را می‌ زند تا سرمربی استقلال‌خوزستان شود. همین فرد کسی هست که قبلا به دلیل کارهایی که در همین فوتبال انجام داده، منشوری شده است. این کار هم منشوری است و یک کاری بسیار کثیف است. اگر کسی مربی ای را بخواهد به او زنگ می‌ زند.

این افراد در فوتبال رفوزه شده اند
متاسفانه دیگر نمی‌ شود گفت که این افراد در فوتبال مردود شده اند، آنها رفوزه هستند و همه می‌ شناسندشان. این افراد معلوم الحال هستند و می‌ خواهند از راه های اخلاقی برای خودشان تیم بگیرند. خدا را شکر که همه این افراد را می‌ شناسند و خیلی نمی‌ تواند راه به جایی ببرند.

روی تابوت هم باشم، التماس نمی‌کنم
اگر من روی تابوت هم باشم، حاضر نیستم برای اینکه تیم داشته باشم با مدیرعامل یک تیم تماس بگیرم و التماس کنم. اگر توانایی داشته باشم خودشان سراغم می‌ آیند وگرنه همان بهتر که بیرون بنشینم و کار نکنم.

لعنت به این فوتبال که سرمربی اش اینطور تعیین می‌ شود
واقعا باید به این فوتبال لعنت فرستاد که سرمربی برای اینکه کار کند، باید زنگ بزند به مدیرعامل و وجهه من را خراب کند. متاسفانه این مربی منشوری هرکاری می‌ کند تا به استقلال‌خوزستان بیاید اما همانطور که گفتم مطمئن هستم به هدفش نمی‌ رسد.

به قولی که دادم وفا کردم
در دو سالی که در استقلال‌خوزستان حضور داشتم، مدیران این تیم از من خواستند که در لیگ‌برتر بمانیم که همین کار را هم کردیم. پس دیگر فکر نمی‌ کنم کارنامه من در استقلال‌خوزستان بد بوده باشد. عده ای می‌ گویند که عملکرد من بد بوده تا از آب گل آلود ماهی بگیرند. هم مدیرعامل و هم رئیس هیات مدیره باشگاه از تیم ما از نظر اخلاقی و رفتاری راضی است و به همین دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

به باشگاه برنامه داده ام
من هم به باشگاه برنامه داده ام و هم تاریخ شروع تمرینات مشخص شده است. آنها خودشان به من گفتند بعد از اینکه به سفر رفتی بنشین تا با هم صحبت کنیم. من هم الان در سفر هستم و به محض اینکه برگردم کارم را با استقلال‌خوزستان شروع می‌ کنم. عده ای که می‌ خواهند به استقلال‌خوزستان بیایند، تا دیدند که من در سفر هستم سعی کردند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.