معاون استاندار: منازل راه آهن خوزستان باید به کارکنان آن واگذار شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: منازل راه آهن استان خوزستان باید تعیین تکلیف شده و به نیروهای این سازمان واگذار شود.

به گزارش مهر، احمد سیاحی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه احداث خط دوم راه آهن اندیمشک – اهواز عنوان کرد: در معدود استان هایی همچون خوزستان انجام پروژه در بخش های متفاوت دارای منافع ملی است.

احمد سیاحی با اشاره به لزوم پیگیری مسائل مربوط به فرودگاه اهواز، پایانه مرزی شلمچه و آزاد راه اندیمشک به اهواز افزود: ایستگاه مرکزی راه آهن اهواز وضعیت مناسبی ندارد و سطح خدمات ارائه شده و وسعت این مرکز پاسخگوی نیاز استان نیست.

سیاحی گفت: وضعیت منازل سازمانی راه آهن باید مشخص شود. این منازل یا باید بازسازی و یا اینکه به پرسنل واگذار شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به خطرات حمل و نقل جاده ای مواد سوختی وارد شده از کشور های همسایه تصریح کرد: سطح خدمات ارائه شده در قطارهای مسافربری استان باید افزایش یابد.

همچنین آیت الله سید محمد علی جزایری امام جمعه اهواز نیز در این مراسم عنوان کرد: صنعت راه آهن سراسر کشور را به هم متصل می کند. امیدوار هستیم تا مسئولان ارشد این مجموعه، توجه ویژه ای به خطوط ریلی خوزستان داشته باشند.

وی با اشاره به احداث تونل هایی که در زمان پهلوی خوزستان را به شهر درود متصل می کرد، گفت: بعد از انقلاب اسلامی تحول عظیمی در این بخش صورت گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این زمان کشور ما در پرتو نظام جمهوری اسلامی تغییر کرد و علمی ترین پروژه های عمرانی از سوی جوانان در حال انجام است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.