مقتدایی: دوره‌های رجایی، موسوی، هاشمی و خاتمی ما در جهت پرورش مدیران لایق تلاش می‌کردیم/ انتهای دوره خاتمی اوج ثمر دهی جامعه مدیریت بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: جامعه مدیریت در استان ما به سمت پیری در حرکت است و باید با تزریق مدیران جوان این وضع را اصلاح کرد.

به گزارش مهر، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان خوزستان اظهار کرد: در طول سالهای گذشته، هزینه‌های زیادی صورت گرفته که محدوده مدیریت ما به ین نقطه رسیده است.

مقتدایی ادامه داد: در دوره دفاع مقدس و دوره‌های شهید باهنر، رجایی، میر حسین موسوی، هاشمی و خاتمی ما در جهت پرورش مدیران لایق تلاش می‌کردیم که انتهای دوره خاتمی اوج ثمر دهی جامعه مدیریت بود.

وی با اشاره به آفت پیری در میان مدیران گفت: ‌ اکنون دیگر دوره مدیریت رو به پیری رفته و فرصت را فقط افرادی که دیگر از دوره مدیریت آن‌ها گذشته است در اختیار دارند.

استاندار خوزستان با اشاره به دیگر آفت مدیریت نظام کشور بیان کرد: آفت دیگر جامعه مدیریت، در اختیار گذاشتن مدیریت‌ها به افراد موافق با افکار یک دولت است.

مقتدایی افزود: اگر از جمعیت کشور بگذریم که رو به پیری می‌رود، باید فکری به حال جامعه مدیریتمان کنیم که روز به روز پیر‌تر از قبل می‌شود.

وی، جوانگری در مدیریت را ضرورت دانست و گفت: جوانگری در توزیع مسئولیت‌ها، یک تصمیم شجاعانه است و ما باید نیروهای جوان را وارد عرصه مدیریت کنیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: با نیروی خسته نمی‌توان کار کرد و ضرورت کار فکری این است که نظارت می‌دانی نیز بر برنامه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

مقتدایی با اشاره به کهولت سن جامعه مدیریت کشور عنوان کرد: ‌ به علت کهولت سن جامعه مدیریت کشور، این بخش تبدیل به مدیریت ستادی بدون نظارت عملیاتی شده است.

وی گفت: ‌باید زمینه‌ها را برای فعالیت نیروهای جوان فراهم کنیم که این خود از برنامه‌های هفت تا هشت ماهه استانداری است که افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال را به بخش مدیریت جذب کند.

استاندار خوزستان، استفاده از نیروهای کاردان و جوان را در استان ضرورت دانست و بیان کرد: در استان خوزستان که موضوعاتی اساسی، امنیتی و حساسی وجود دارد ضروری است که مدیریت باید در دست اشخاص با نشاط و کاردان باشد.

مقتدایی در پایان تاکید کرد: با تعامل و وحدت، می‌توان مدیریت استان را سامان بخشید و در راستای خدمت به مردم گام‌های بلندی برداشت که افق روشنی برای آینده استان ترسیم کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.