تشکیل مثلث خوزستانی ها در هرمزگان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: با حضور اسماعیل رستمی در راس بانک ملت استان هرمزگان، مدیران خوزستانی این استان با رسیدن به علت سه، تشکیل یک مثلث مدیریتی را در این استان مهم کشور دادند.

اسماعیل رستمی که زمانی به عنوان معاون اعتباری مدیریت شعب بانک ملت استان خوزستان انجام وظیفه می کرد در اوج طرح مسکن مهر که تمامی بانک های استانی کشور درگیر این طرح شده بودند، بار اصلی را در بخش اعتبارات و پرداخت تسهیلات به دوش کشید و با عملکر مناسبی که از خود به نمایش گذاشت از سوی مدیران ارشد بانک ملت به عنوان مدیر شعب استان لرستان منصوب شد.

اسماعیل رستمی متولد سال ۴۶ از شهرستان ایذه است که در گذشته معاونت اداری مالی بانک ملت خوزستان نیز در فهرست سوابق وی بوده است.

رستمی اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان مدیر شعب بانک ملت استان لرستان منصوب شد و اکنون بعد از دو سال و برجای گذاشتن عملکردی مناسبی از خود به عنوان مدیر شعب بانک ملت در استان هرمزگان منصوب شد و به نوعی اتقا رتبه یافت. البته وی در این دو سال به عنوان مدیر نمونه استان نیز انتخاب شد.

او از این هفته فعالیت خود را به عنوان مدیر شعب بانک ملی در استان هرمزگان آغاز می کند تا در کنار جاسم جادری استاندار هرمزگان و ابراهیم ایدنی مدیر عامل سازمان بنادر این استان تشکیل مثلث خوزستانی استان هرمزگان را بدهند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.