هدایت استقلال تهران به خوزستانی ها باز میگردد؟/ مظلومی: اگر برگردم مجیدی به کادرفنی می‌آید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مظلومی گفت: صحبت های دیروز آقای نجف نژاد باعث شده که من تماس های زیادی داشته باشم. همه از من می‌ پرسند چقدر مساله بازگشتم به استقلال جدی است. باید پاسخ دهم که تا امروز هیچ صحبتی با من نشده دست هیات مدیره درد نکند که من را به عنوان یکی از گزینه ها مطرح کردند اما فعلا از من نه برنامه ای خواسته شده و نه صحبت شده است. در هر صورت من ۳۵ سال عمرم را در استقلال سپری کردند و اگر بار دیگر هم از من بخواهم که به این تیم بیایم با جان و دل قبول خواهم کرد.
باید هر چه زودتر تکلیف مربی مشخص شود
من امیدوارم که بحث های واگذاری هر چه زودتر به سرانجام برسد، دلم روشن است هر اتفاقی که بیافتد به نفع استقلال است. اما آنچه که مسلم است این است که بخاطر اینکه استقلال از فصل نقل و انتقالات جا نماند باید هر چه سریع تر تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم مشخص شود. جا دارد از همین جا از کادرفنی استقلال که در این دو سال زحمت کشیده اند تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم.
با من هم مثل قلعه‌نویی رفتار کردند
متاسفانه ما خوش استقبال و بد بدرقه هستیم. آقای قلعه‌نویی افتخاراتی با استقلال گرفته حالا اگر این دو سال با استقلال به مشکل خورده ما باید شأن مربی را حفظ کنیم. خود من هم چند فصل پیش برنامه سال سومم را به هیات مدیره داده بودم. همانطور که می‌ دانید من نتایج بدی نداشتم؛ در ۴ دربی پیروز شدم، قهرمانی جام‌حذفی را به دست آوردم، با یک امتیاز نایب قهرمان لیگ‌برتر شدم و بعد از مدتی برای استقلال در دو بازی پلی آف سهمیه آسیایی گرفتم. اما وقتی سال سوم با خیال راحت برنامه ام را به هیات مدیره دادم، شبانه نمی‌ دانم چه اتفاقی افتاد که من را برکنار کردند.
پورحیدری منطقی تصمیم می‌ گیرد نه از روی رفاقت
از من در مورد این می‌ پرسید که اگر برگردم از آقای پورحیدری به عنوان مدیرفنی در کنار تیم استفاده خواهم کرد یا نه باید بگویم که آقای پورحیدری باید من را در هیات مدیره حمایت کند. (می‌ خندد) اما منصورخان یک اخلاقی دارد که روی رفاقت کاری انجام نمی‌ دهد و منطق برایش در جایگاه اول است بعد از آن زندگی اش استقلال است و حتی منفعت خانواده اش را برای حمایت تیم در نظر نمی‌ گیرد.
مجیدی را به کادرفنی اضافه می‌ کنم
در مورد اینکه اگر من به استقلال برگردم چه بازیکنانی در تیم خواهند ماند فعلا نمی‌توانم حرفی بزنم. من از جمله افرادی هستیم که به قسمت و تقدیر و خواست خدا خیلی اعتقاد دارم. اگر قسمت این بود که من به استقلال برگردم تنها برنامه قطعی که می‌ توانم در حال حاضر در موردش صحبت کنم، بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال است؛ این بار به عنوان مربی در کادرفنی.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.