دومین دوره جشنواره سلام؛ ۲۳ اردیبهشت در اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  نشست خبری دومین دوره جشنواره سلام امروز  (۱۳ اردیبهشت ۹۴) در استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، جمال درویش، دبیر دومین جشنواره سلام، در این باره گفت: جشنواره سلامت ویژه گرامیداشت روز روابط عمومی‌ها است.

وی افزود: به همین مناسبت در ۲۳ اردیبهشت ۹۴ مراسمی در اهواز برگزار می‌شود که برگزار کننده اصلی آن استاندار خوزستان است و با مشارکت سازمان‌ها و ادارات برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: روابط عمومی و رسانه‌ها از جنس هم هستند. اگر رسانه‌ها به روابط عمومی توجه نکنند ما از دیگران چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟ تلاش ما این است تا روابط عمومی به جایگاه خودش برسد.

درویش با بیان این که سال گذشته اولین دوره جشنواره سلام در اهواز برگزار شد گفت: هدف ما این است تا همچون دیگر روزها که در تقویم ملی وجود دارد روزی برای روابط عمومی داشته باشیم تا انگیزه‌ای برای روابط عمومی‌ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: در جشنواره سال گذشته احساس کردیم که ناخواسته وارد جاده خاکی شده‌ایم و جشنواره جنبه تجاری پیدا کرد. برای همین امسال برای این که این مشکل پیش نیاید با کمک دانشگاه شهید چمران اهواز و دیگر سازمان‌ها آن را به صورت رایگان برگزار می‌کنیم.

دبیر دومین جشنواره سلام بیان کرد: از جمله دلایل علت انتخاب این اسم برای جشنواره این است که همیشه با شعارهای سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شوند به شکل سطحی برخورد می‌شود. در صورتی که بهتر است شعار تبین و روشن شود.

او ادامه داد: همچنین برای این که سمینار بار علمی داشته باشد از اساتید قوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزش استفاده کرده‌ایم.

درویش با اشاره به هدف تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها گفت: از تشکیل این شورا مدت زمان زیادی نمی‌گذرد. روابط عمومی‌های ما همیشه مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند. اولین کاری که روابط عمومی‌ها باید بکنند این است که خودشان را باور داشته باشند.

او گفت: روابط عمومی‌ها باید بدانند که آن‌ها مبلغ مسؤول سازمان نیستند بلکه کار آن‌ها فرهنگ‌سازی و اطلاع‌ رسانی است.

همچنین ندا شفیعی، دبیر علمی این جشنواره، گفت: عنوان این سمینار “روابط عمومی؛ محور همدلی و هم زبانی» است.

او ادامه داد: در این سمینار اساتیدی همچون دکتر بروجردی از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی تهران در زمینه روابط عمومی با محور همدلی و هم زبانی، دکتر فرقانی در زمینه روابط عمومی و اخلاق و آقای قاسمی در زمینه تشریفات و آداب پذیرایی حضور پیدا می‌کنند.

شفیعی گفت: مهلت ثبت نام در این دوره از جشنواره سلام تا ۲۰ اردیبهشت ۹۴ است. جشنواره سلام ۲۳ اردیبهشت ۹۴ در محل آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه شهید چمران ساختمان مرکزی طبقه اول است و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با تلفکس ۳۳۳۶۶۷۱۸ تماس گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.