مقتدایی: ۸۰ درصد اقتصاد دنیا در استان خوزستان رخ می دهد/ رسانه های خوزستان مسئله گرد و غبار را پیگیری کنند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: تاثیرگذار ترین ارگان در استان صدا و سیما است به همین دلیل رسانه های استان باید به مسائل مهم محلی همچون گرد و غبار بپردازند.

عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در نشست با مدیران صدا و سیما که در استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: ۸۰ درصد اقتصاد دنیا در استان خوزستان رخ می دهد و همه آبریز های اقتصادی کشور به خوزستان ختم می شود.

وی افزود: هیچ مجموعه ای در استان به اندازه صدا و سیما نمی تواند در مسائل اقتصادی و امنیتی تاثیر گذار باشد همچنین انسجام در این سازمان باعث تاثیر گذاری بیشتر می شود.

مقتدایی تصریح کرد: رسانه های استان به خصوص صدا و سیما باید در مسائل مهمی همچون گرد و غبار، حقوق شهروندی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بپردازند.

استاندار خوزستان با اشاره به فضای ملتهب و جنجالی استان در هشت ماه گذشته افزود: رسانه ها به خوبی توانستند این فضا را مدیریت کنند و در این زمان جو استان بسیار آرام است.

وی با بیان اینکه متاسفانه روابط اجتماعی امروزه به گونه ای پیش رفته که بسیاری از ازتباطات قطع شده اند، اظهار کرد: در هر سازمانی که امکانات فراهم و انگیزه و علاقه مندی بین کارمندان وجود داشته باشد بسیار موفق عمل خواهد کرد.

مقتدایی تصریح کرد: جامعه باید از منبع واقعی و حقیقی خود که همان رسانه ها هستند اخبار را دریافت کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.