قدردانی مقتدایی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان در حاشیه رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور که در شهرستان شوش برگزار شد، از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به دلیل ایجاد فضای مطلوب در ورزش استان قدردانی کرد.

عبدالحسن مقتدایی عملکرد سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیریت ورزش استان علی​رغم محدودیت‌های مالی و با حداقل امکانات، فضای بسیار مطلوبی در ورزش استان ایجاد کرده است که بر همین اساس سال گذشته شاهد برگزاری چندین مسابقه چند جانبه و جهانی در سطح استان خوزستان بودیم که جای تشکر دارد.

وی با بیان این‌که خوشبختانه با همت و پشتکاری‌ای که مسوولان ورزش استان دارند شاهد اتفاقات خوبی هستیم، خاطرنشان‌کرد: برگزاری مسابقات جهانی کشتی در آبادان، رقابت‌های بین​المللی بوکس در خرمشهر، مسابقات کشتی ساحلی به میزبانی شوش و مسابقات دیگری که در دستور کار هستند، گواهی بر این ادعاست.

مقتدایی در ادامه در خصوص رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور بیان داشت: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۳۰۰ نفر در قالب ۲۱ تیم کشور در شهرستان شوش برگزار شد و دو تیم از خوزستان نیز حضور داشتند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های کشتی ساحلی جزو اولین مسابقاتی بود که در این سطح در شهرستان شوش برگزار شد که گام موثری در جهت توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد بود.

استاندار خوزستان در پایان گفت: امیدوارم برگزاری این‌گونه مسابقات استمرار داشته باشد تا شاهد استعدادیابی جدیدی در سطح جوانان استان باشیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.