جمعیت اسلامی فعالان عرب خوزستان به شهادت رساندن سه مامور ناجا در حمیدیه را محکوم کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جمعیت اسلامی فعالان عرب خوزستان در پی شهادت سه مامور نیروی انتظامی توسط افراد مسلح در حمیدیه خوزستان بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه که رونوشت آن در اختیار عصر جنوب قرار گرفته است، اقدام عوامل ناشناس در به شهادت رساندن سه مامور نیروی انتظامی که در بامداد روز پنجشنبه به وقوع پیوست به شدت محکوم شده است.

این بیانیه می افزاید: هجوم به ایستگاه موقت نیروی انتظامی که منجر به شهادت مامورانی که در تلاش برای ایجاد امنیت و ایمنی جامعه بودند را به شدت محکوم کرده و از مقام های مربوطه خواستار تعقیب و دستگیری عوامل این اقدام و نیز مجازات آنان هستیم.

این جمعیت در بیانیه خود افزوده است: از مردم ولایتمدار خوزستان بویژه اعراب این استان می خواهیم تا با شرکت گسترده در آیین تشییع پیکر سه مامور نیروی انتظامی که قرار است در ساعت ۱۰ روز شنبه ۱۵ فروردین در حمیدیه برگزار شود حضور گسترده داشته باشند.

همچنین مجمع فعالان فرهنگی اجتماعی عرب خوزستان با صدور بیانیه ای که در پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز توسط یکی از اعضای این مجمع قرائت شد، حمله به یک پست موقت انتظامی را در حمیدیه محکوم کرد.

در پی حمله مسلحانه برخی عوامل ناشناس به یکی از ایستگاه های موقت نوروزی ناجا در پارک گمبوعه حمیدیه سه مامورانتظامی به شهادت رسیدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.