بیانیه اصلاح طلبان عرب خوزستان در محکومیت به شهادت رساندن سه مامور انتظامی در شهرستان حمیدیه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اصلاح طلبان عرب خوزستان  در پی شهادت سه مامور نیروی انتظامی توسط افراد مسلح در حمیدیه خوزستان بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه که روز جمعه رونوشت آن در اختیار عصر جنوب قرار گرفت، اقدام عوامل ناشناس در به شهادت رساندن سه مامور نیروی انتظامی که در بامداد روز پنجشنبه به وقوع پیوست به شدت محکوم شده است.
متن این بیانیه  بدین شرح است:
وقوع جنایت هولناک و مبهوت کننده ی به شهادت رساندن سه سرباز ناجا در شهرستان حمیدیه دل تمامی مردم شریف ایران را به درد اورد.
بی تردید این اقدام شوم شنیع و غیر انسانی نمادی از خوی پلید و چرکین کسانی است که آسایش عدالت و زندگی مسالمت امیز در این سرزمین شهید پرور را برنمی تابند.
 طرفه انکه این اقدامات ناجوانمردانه زمانی بوقوع می پیوندد که فضای مناسب و باز سیاسی بطور نسبی در حال رشد و توسعه است.
مردم شریف خوزستان حوادث خونبار و تروریستی سال ۸۵ را فراموش نمی کند و همچنان در حافظه ی تاریخی این مرز و بوم باقی خواهد ماند.
این اقدامات خونبار و تروریستی زمانی بوقوع پیوست که فعالین سیاسی و اجتماعی عرب خوزستان شاهد دوران طلایی فعالیت مدنی خویش بودند اما با این جنایت ها فعالیت مدنی فعالان عرب به محاق رفته و شاهد نوعی انزوای طولانی بودیم حال نیز با روی کار امدن دولت تدبیر و امید که روزنه های فعالیت سیاسی اجتماعی در حال گشایش است. دشمنان این مردم دست به جنایت جدیدی زدند و سه نفر از بهترین فرزندان این خطه را به خاک و خون کشیدند.
 اصلاح طلبان عرب خوزستان ضمن عرض تسلیت به خانواده گرامی این شهدا و با محکومیت این عمل مجرمانه خواستار پیگیری شناسایی و مجازات عاملان این حادثه ناگوار توسط نهادهای مربوطه می باشد.
اصلاح طلبان عرب خوزستان 
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.