شمال خوزستان بارانی و جنوب گردوخاکی خواهد بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون هواشناسی خوزستان گفت: برای مناطق شمالی استان در دو روز آینده باران و برای مناطق جنوبی گرد و غبار پیش بینی می شود.

غلامپور اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نفوذ سامانه کم فشار قوی از مدار غربی و لایه میانی جو را نشان می دهد. ناوه ناپایداری این سامانه را همراهی می کند که باعث بارش های گسترده در خوزستان می شود.

وی افزود: حجم بارندگی ها در مناطق شرقی و شمالی استان بیشتر است. برای فردا وزش بادهای جنوبب قابل ملاحظه ای پیش بینی می شود.

معاون هواشناسی خوزستان تصریح کرد: هوای استان برای ۲۴ ساعت آینده در نیمه شمالی و شرقی آسمان نیمه ابری تا ابری به تدریج همراه با بارندگی، رعد و برق و تگرگ و تا اوایل روز سه شنبه توام با وزش باد قابل ملاحظه پیش بینی می شود.

غلامپور یادآور شد: برای نیمه غربی، جنوب و مرکزی استان آسمان قسمتی تا نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارش خفیف و رعد و برق و تا اواخر روز سه شنبه همراه وزش باد قابل ملاحظه و احتمال بروز پدیده غبار پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرهای هندیجان و بستان با دمای هوای ۳۰ درجه سانتیگراد و ایذه با دمای هوای هشت درجه سانتیگراد گرمترین و سردترین شهرهای استان بودند.

معاون هواشناسی خوزستان در پایان گفت: امروز حداکثر هوای اهواز به ۳۰ درجه رسیده و حداقل دمای پیش بینی شده برای فردای این شهر ۱۷ درجه سانتیگراد است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.