ادامه بارش رحمت الهی در استان خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارشها در سطح استان تا ظهر فردا خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته در استان خوزستان فعال بوده است، امروز نیز کماکان تا شب فعال خواهد بود و انتظار داریم امشب بارشهای خوبی در بیشتر نقاط استان داشته باشیم.

وی افزود: این سیستم تا صبح فردا (دوشنبه) از نیمه غربی کشور و به تبع آن از استان خوزستان خارج می شود ولی تا ظهر فردا در نواحی شمالی خوزستان انتظار بارشهای پراکنده وجود دارد.

بهادری ادامه داد: مجددا انتظار داریم از اوایل هفته آینده و از اواخر وقت روز شنبه (۸ فروردین ماه)، سامانه بارشی دیگری وارد خوزستان شود که این سامانه نیز بارشهای خوبی برای بیشتر نقاط استان به همراه دارد.

وی گفت: به دلیل وقوع بارشها، در امروز و فردا خلیج فارس مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: با توجه به امکان آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها، به فرمانداران نواحی شمالی و شرقی خوزستان توصیه موکد می شود که حتما تمهیدات لازم را به کار برند. همچنان که این اتفاق در یکی دو شب گذشته در در شهرهای ایذه، دهدز، اندیمشک و اندیکا به وقوع پیوست که با مدیریت خوب فرمانداران، شرایط هدایت شد. هر چند که متاسفانه در منطقه دهدز، ریزش کوه یکی دو نفر تلفات بر جای گذاشت.

وی عنوان کرد: میزان بارشهای امروز (۲ فروردین ماه) در اهواز ۱۲٫۴، ایذه ۳۸٫۲، بستان ۱۴٫۲، بهبهان ۵٫۶، اندیمشک ۱۲، شادگان ۷٫۷، دزفول ۱۲٫۸، دهدز ۷٫۷، رامهرمز ۴٫۴، شوشتر ۳۴، مسجدسلیمان ۳۴٫۲، هندیجان ۲۵٫۶، لالی ۳۷، آغاجاری ۰٫۸، شوش ۱۱٫۴، گتوند ۲۴٫۸ میلیمتر بوده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.