فرمانده انتظامی خوزستان: کسانی که نگران جوابگویی در روز قیامت نیستند چهارشنبه‌سوری را بجا آورند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کسانی که نگران جوابگویی در فردای قیامت به دلیل شرکت نکردن در مراسم چهارشنبه‌سوری هستند، این مراسم را در خانه و کوچه خود بجا آورند.

سردار محمدرضا اسحاقی عصر امروز در نشست خبری چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: در سال‌های اخیر چند کار عمده و اساسی در حوزه نیروی انتظامی انجام شد که همه اینها به عنوان اقدامات برجسته محسوب می‌شود.

وی افزود: در خصوص چهارشنبه آخر سال اقدامات برجسته‌ای در سطح کشور و استان درنظر گرفته شده و هشدارهای بازدارنده در صدا و سیما و نشریات اطلاع رسانی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی در موضوعاتی که ممکن است در چهارشنبه آخر سال اتفاق افتد، از قبیل طرح‌های ترافیکی و احتمالا سلب آسایش مردم، آمادگی لازم را دارد.

اسحاقی با بیان اینکه جلسات توجیهی با آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان نیز برگزار شده است، تصریح کرد: ارسال پیامک و هشدار از طریق سایت‌ها نیز از دیگر اقدامات در این زمینه است.

وی ادامه داد: با واردکنندگان مواد محترقه و توزیع‌کنندگان نیز برخورد قاطع می‌شود و صنوف مرتبط در این موضوع نیز توجیه خواهند شد.

اسحاقی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد کاهش میزان حوادث در چهارشنبه آخر سال بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کسانی که نگران جوابگویی در فردای قیامت به دلیل شرکت نکردن در مراسم چهارشنبه سوری هستند، این مراسم را در خانه و کوچه خود بجا آورند.

فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: تشدید کنترل بر اراذل و اوباش در دستور کار است؛ همچنین برخورد قاطع با موتورسواران و خودرو ای متخلف انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تقویت گشت‌های انتظامی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و مکان‌های استقرار مسافران نوروزی با استقرار نیروهای پلیس و گشت سیار انجام می‌شود.

اسحاقی با اشاره به از آغاز طرح تشدید فعالیت‌های پلیس راه از ۲۷ اسفند ماه، عنوان کرد: در جاده‌ها با متخلفان حادثه ساز برخوردهای قاطعی می‌شود.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان افزود: در سال گذشته ۱۵۰ خودرو در ایام نوروز توقیف شدند که امیدواریم در نوروز آینده شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.