کیانی‌زاده: ورزش خوزستان متحول می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با اجرای مجدد بند ب، می توانیم امیدوار باشیم که سال آینده شاهد تغییرات و تحولات بسیاری در ورزش استان باشیم.

 

فرامرز کیانی زاده در مراسم تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی استان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها که بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: از زحمات تمام همکارانم در سال ۹۳ که به جرات می توان گفت از نظر مالی برای کشور و به ویژه ورزش خوب نبود، تشکر می کنم. در سال ۹۳ عموما دستگاه ‌ها شرایط خوبی از نظر مالی نداشتند و یکی از مشاغل سخت نیز کار کردن در بخش ورزش بود ولی ما و شما نشان دادیم که اصلا به این شرایط توجهی نداشتیم و طبق هدف گذاری هایی که انجام داده بودیم، به دنبال محقق کردن آن ها بودیم.

 

وی بیان کرد: تمام هیات های ورزشی از آن چه برای آن ها در سال ۹۳ پیش بینی کرده بودیم، جلوتر رفتند و این نشان می دهد که آن ها منتظر بحث های مالی نبودند و از توان و ظرفیت خود در استان استفاده کردند و رشته های خود را چرخاندند و ما اکنون وظیفه داشتیم مانند سال های گذشته چنین مراسم تقدیری را برگزار کنیم و از شما قدردانی کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ماده ۸۸ در بحث واگذاری اماکن ورزشی، گفت: طبق این ماده قرار شد اماکن به بخش خصوصی داده شود و هر کسی که مبلغ بیشتری را پیشنهاد داد، مکان های ورزشی را تحویل بگیرد که ما با این موضوع مخالفت کردیم و با حمایتی که استاندار داشت این اماکن برخلاف بخشنامه وزارت ورزش و جوانان به دست استان داده شد و اینک خواهشی که من از شما دارم این است که اجاره های مربوط به سال ۹۳ پرداخت شود، چرا که عدم این کار باعث می شود که هم من و هم شما در سال های بعد دچار مشکلاتی شویم و از یکسری امتیازات محروم شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که عملکرد ما را نمود می دهد ارزیابی عملکرد ما است که توسط وزارت ورزش و جوانان انجام می شود و عملکرد ما نیز کارهایی است که انجام می دهیم. امیدوارم سال ۹۴ سال بسیار پر باری برای ورزش باشد و با برنامه ریزی ای که انجام می دهیم، بتوانیم نسبت به سال ۹۳ پیشرفت داشته باشیم که این موضوع به شرطی که وضع مالی مان هم بهتر شود، مطمئنا محقق خواهد شد. اعتقاد دارم اگر بتوانیم برنامه ریزی‌مان را طی سه سال پیش ببریم، خوزستان می تواند در آسیا و جهان به عنوان قطب معرفی شود.

 

کیانی زاده با قدردانی از حمایت های استاندار خوزستان گفت: مقتدایی فردی ورزشی است و از ورزش نیز حمایت می کند. خوشحالیم که قرار است یک درصد بند ب بازهم به ورزش برگردد. قطعا باید بسیار امیدوار باشیم که با بخش زیادی که از این بند نصیب ورزش استان می شود، سال آینده بتوانیم شاهد تغییرات و تحولات بسیاری در ورزش استان باشیم. البته حتی اگر از این طریق وضع مالی تان بسیار خوب شد نباید بخش درآمدزایی و کسب درآمد ثابت فراموش شود و باید به فکر سرمایه‌گذاری نیز باشیم.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم سال آینده برای همه توام با سلامتی باشد و مانند سال ۹۳ بتوانیم بیشتر و بهتر کار کنیم و دین مان را به جوانان استان ادا کنیم.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه مظفر علیشائی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهارکرد: دیدگاه یک مدیر کارمندگرا این است که در پایان هر سال از کسانی که صمیمانه زحمت کشیدند و در طول مسیر گام به گام همراه ما بودند تقدیر شود.

 

وی بیان کرد: در سالی که گذشت شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری در مجموعه ورزش بودیم که در این راستا شاهد بدهی های مالی بسیار بودیم، ضمن این که بسیاری از هیات های ما بدون سرپرست بودند ولی طی جلساتی که گرفتیم و برنامه ریزی هایی که انجام شد، سندی بین ما و شما تنظیم گردید که مطابق آن برای کشور و استان افتخار کسب کردیم که باید به خودمان ببالیم که فرزندان این استان پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در سرزمین های دور دست برافراشته کردند.

 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: همچنین این که ورزشکار معلول ما با حداقل امکانات تمرینی در پارالمپیک افتخار کسب می کند باعث افتخار ما است. خوشحالیم که در چند نوبت نیز افتتاحیه هایی را داشتیم که از جمله آن ها می توان به پایگاه قهرمانی و کلینیک ورزشی اشاره کرد. از همه مهم تر شورای ورزش استان و شهرستان ها را راه اندازی کردیم و این در حالی بود که سال های سال ورزش به صورت جزیره ای و پراکنده اداره می شد ولی ما به سمت وحدت رویه رفتیم.

 

وی افزود: همچنین ما در دو نوبت برگزاری پارلمان ورزشی استان را داشتیم که ابتکار جدیدی بود و نهایتا به شکل یک الگو در کشور ثبت می شود و به اسم خوزستان کلید می خورد. ما با تلاش شما دوستان سعی کردیم تا از فرصت های استان به درستی بهره ببریم و اگر حمایت های شما نبود این موفقیت ها و مدال ها کسب نمی شد.

 

علیشائی خاطر نشان کرد: سعی کردیم یک پارادایم در استان شکل دهیم و با شما روسای هیات های استانی و شهرستانی با صداقت برخورد کنیم و به وعده هایمان عمل کنیم که تقدیر از شما آخرین وعده ما بود.

 

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از روسای هیات های ورزشی استان و همچنین روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تقدیر به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.