اجرای طرح گردشگری آبی دربرخی شهرهای خوزستان به سال آینده موکول شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اجرای طرح گردشگری آبی با استفاده از لنج های سنتی دربرخی شهرهای استان خوزستان بخاطر عدم تعبیه تجهیزات ایمنی , به سال آینده موکول گردید.

به گزارش عصر جنوب به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان حاکی است این تصمیم براساس دستور استاندارخوزستان درنشست اخیر گردشگری آبی که با حضور فرمانداران شهرهای بندری خوزستان برگزارشد , بخاطررعایت تمامی موارد ایمنی حفاظت از جان مردم و خانواده ها اتخاذ شده است .

عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان عبدالحسن مقتدایی تاکید کرد: ایمنی درگردشگری آبی باید درحد اعلا باشد.

استاندارخوزستان افزود: ابتدا گردشگری آبی ” نقطه به نقطه ” دربرخی شهرها که زمینه اجرای این طرح را با رعایت تمامی موارد ایمنی فراهم شده , پیاده شود و دقت گردد که لنج ها وارد آب های بین المللی نشوند.

مقتدایی درعین حال تاکید کرد: همین شهرها اگر نتوانستند لنج های سنتی استاندارد تهیه و نیز مسایل ایمنی برای راه اندازی گردشگری آبی نقطه به نقطه ( نه بین دو شهرستان ) را پیاده کنند , اجرای آن به به سال آینده موکول و ازمردم عذرخواهی کنند.

استاندار خوزستان گفت : حفاظت جان مردم و مسافران نوروزی به مراتب ازهرامری مهم تر است و خدای ناکرده طوری نشود که با بروز حتی یک حادثه جزیی شادی مردم به ناراحتی بدل شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.