فولادی‌ها با اسکورت به ورزشگاه تاشکند رفتند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پلیس تاشکند اتوبوس حامل تیم فولاد خوزستان را برای بازی مقابل تیم لوکوموتیو از هتل محل اقامت این تیم تا ورزشگاه تاشکند اسکورت کرد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دیدار این تیم با لوکوموتیو در تاشکند اظهار داشت: تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ازبکستان سفر کرده، ساعتی پیش وارد ورزشگاه لوکوموتیو شد.

حسین ابن‌قاسم افزود: این تیم با اسکورت پلیس تاشکند از هتل گرند میر، محل اسکان این تیم تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه را طی کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر قریب به ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه اختصاصی تیم لوکوموتیو حضور دارند که بدون تشویق‌ در انتظار آغاز این دیدار هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم فولاد ایران و لوکوموتیو تاشکند هم اکنون وارد مستطیل سبز این ورزشگاه شده‌اند تا به گرم کردن و مهیا شدن خود بپردازند.

داوران این دیدار نیز در حال گرم کردن خود هستند، ساتو ریوجی به همراه ساگارا تورو و یاگی آکان از ژاپن وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت. این، سومین تقابل فولادی‌ها در ازبکستان است، در دو دیدار گذشته فولاد خوزستان یک شکست و یک تساوی را کسب کرده بود.

تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۵ به وقت محلی و ۱۳ و ۳۰ به وقت تهران، به مصاف لوکوموتیو تاشکند خواهد رفت. این دیدار به طور زنده از شبکه ورزش و شبکه استانی خوزستان پخش خواهد شد.

سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان، برای نماینده کشورمان در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، آرزوی موفقیت دارد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.