استاندار خوزستان: فرمانداران براقلام پر مصرف نظارت بیشتری داشته باشند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: در ایام نوروز باید بازرسیهای ویژه انجام شود تا سودجویان به افزایش قیمت اقلام مصرفی در بازارمبادرت نکنند.

عبدالحسن مقتدایی دوشنبه در نشست تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات استانداری خوزستان اظهار داشت: سیستم بازرسی باید سیستمی افتخاری در ایام نوروز باشد.

وی عنوان کرد: سیستم پیامکی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهیه شود تا مردم به صورت روزانه توسط این سامانه قیمت اقلام بازار را در تمامی نقاط استان در اختیار بازرسان قرار دهند.

وی ادامه داد: این کار یک مشارکت همگانی است و مردم هم می توانند در این راه با بازرسان همکاری داشته باشند تا کنترل قیمت ها در بازار به خوبی اداره شود.

مقتدایی تصریح کرد: متاسفانه برخی مجموعه ها در آشفتگی بازار دخالت دارند که باید نظارت را برای شناسایی این بخش ها بیشتر کرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بازار خود قیمت ها را تعدیل می کند افزود: فرمانداران براقلام پر مصرف نظارت بیشتری داشته باشند.

در ادامه نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از تاریخ ۲۰ بهمن ماه افزایش قیمت در بازار آغاز شد و امسال قیمت مرغ نسبت به سال گذشته افزایش بیشتری داشته است.

کیخسرو چنگلوایی ادامه داد: خوزستان در تولید مرغ مشکلی ندارد و میزان تولید مرغ امسال آن ۴۲ درصد بیشتر از سال گذشته است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در خرده فروشی ها قیمت مرغ به طور غیر متعارف افزایش یافته است و برای تعدیل قیمت مرغداری ها و تعاونی ها باید همکاری بیشتری داشته باشند.

چنگلوایی در پایان افزود: از ۲۷ شهرستان استان تنها شش شهرستان در رعایت قیمت اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار استان همکاری داشتند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.