امید حاجتی از بازار شب عید خوزستان گفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان اظهار داشت: در صورتی که مرغداران در کاهش قیمت همکاری نکنند مرغ زنده از سایر استان ها وارد خوزستان می شود.

امید حاجتی دوشنبه در نشست تنظیم بازار استان در محل استانداری خوزستان گفت: وارد کردن مرغ از سایر استان ها به خوزستان به ضرر تولید کنندگان و تعاونی های استان منجر می شود به همین منظور انتظار می رود که مرغداران در کاهش قیمت مرغ همکاری داشته باشند.

وی افزود: تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده مقرراتی که از سوی ستاد تنظیم بازار ارائه می شود باید در استان انجام شود و بر اساس مقررات تعیین شده عرضه مرغ زنده در بازار به دلیل مشکلات بهداشتی و اختلال هایی که درقیمت مرغ ایجاد می کند ممنوع است.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین خروج مرغ از استان ممنوع است و قیمت هایی که تعیین شده تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده باید در استان اجرایی شود.

حاجتی افزود: برای حمایت از مرغداران در سال آینده در کارگروه اقتصادی استان بسته حمایتی در نظر گرفته می شود.

همچنین در ادامه نشست مدیر کل تعاون روستایی استان تصریح کرد: میزان تامین میوه شب عید امسال در استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امسال بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ تن پرتقال از مازندران و یک هزار و ۲۰۰ تن سیب از ارومیه برای مصرف شب عید استان وارد استان شده است.

هرمز خواجوی در پایان گفت: برای توزیع میوه در تمامی نقاط استان جایگاه هایی در نظر گرفته شده است و هیچ محدودیتی در واردات میوه به استان برای تامین میوه عید وجود ندارد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.