طرح تحول نظام سلامت در حاشیه شهر‌های خوزستان اجرا می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آغاز مرحله جدید طرح تحول نظام سلامت در حاشیه شهر‌های خوزستان خبر داد.
اسماعیل ایدنی با اشاره به اینکه به زودی مرحله جدید اجرای طرح تحول نظام سلامت در حاشیه شهر‌های خوزستان آغاز می‌شود، اظهار کرد: این مرحله با جذب نیروی کافی و به منظور بهبود شاخص‌های سلامت همزمان با سراسر کشور در حاشیه شهر‌های استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه شهر‌ها به دلیل مهاجرت پذیر بودن، شاخص‌های بهداشت در حد مطلوبی نیست، افزود: این نقاط به لحاظ بهداشتی از نقاط آسیب پذیر هستند و برای بهبود شاخص‌های بهداشتی و سلامتی در این نواحی مرحله جدید طرح تحول سلامت با جذب نیرو در این مناطق اجرایی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه در مناطق حاشیه شهر‌های استان بیش از  ۸۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند، گفت: به همین منظور به ازای هر ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر یک تیم سلامت در نظر گرفته شده است.

ایدنی در ادامه تاکید کرد: برای راه اندازی گروه‌های سلامت و به منظور سیاست برون سپاری دانشگاه، این گونه فعالیت‌ها پس از طی مراحل قانونی و فراخوان متقاضیان، پیمانکار گزینش و انتخاب شده و در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌های سلامت قبل از اعزام به حاشیه شهر‌ها، دوره‌های آموزشی را می‌بینند که هر گروه سلامت ۱۲۰ ساعت آموزش داده می‌شود.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با تشکر از رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز جهت اقدامات خیرخواهانه ایشان لطفا بیان نمایید اعلام نتایج چگونه و چه موقع است.
  • سلام با عرض سلام و خسته نباشید نتایج کی اعلام میشود؟ با تشکر