کشف پنج میلیون لیتر سوخت قاچاق در آبهای آبادان و ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده دریابانی استان خوزستان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون پنج میلیون لیتر سوخت قاچاق با تلاش پرسنل دریابانی در مرزهای آبی این استان کشف و ضبط شده است.

سردار عبدالله نظرپور در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده دریابانی آبادان افزود:این میزان سوخت قاچاق با اقدامات ماموران دریابانی آبادان و ماهشهر در مبارزه با قاچاق سوخت کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت:برخی سودجویان سعی دارند، در موضوع کالا و سوخت، امنیت کشور را برهم زده و خلاف قانون عمل کنند و نیروی انتظامی نیز وظیفه خود می داند در این خصوص اقدام کند.

سردار نظر پور ادامه داد:در چند ماه گذشته با توجه به کاهش قیمت جهانی سوخت، قاچاق این فراورده ها نیز کاهش قابل ملاحظه داشته است.

فرمانده دریابانی خوزستان همچنین از معرفی کلانتر دوازدهم مرزهای ایران و عراق خبر داد و گفت:با توجه به مناسبات اقتصادی و مرزی ایران با طرف عراقی و پیگیری انجام شده، کلانتر مرز دوازدهم عراق با ایران مشخص شد و متعاقب آن سرهنگ’نادر اسداللهی’به عنوان فرمانده دریابانی آبادان به عنوان کلانتر مرز دوازدهم ایران معرفی شده است.

فرمانده دریابانی خوزستان اضافه کرد:مسئولان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان آبادان از این پس می توانند مشکلات، مسائل و پیگیری های خود را با طرف عراقی در فاو و بصره و مناطقی که با آبادان هم مرز است، از طریق کلانتر مرز دوازدهم پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، در این آیین سرهنگ نادر اسداللهی به عنوان فرمانده دریابانی آبادان معرفی و از اقدامات سرهنگ ‘هوشنگ گودرزی’سرپرست فرماندهی دریابانی این شهرستان تجلیل شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.