افتتاح ۴ پروژه عمرانی و تفریحی در بخش چم‌خلف عیسی و شهر زهره

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: چهار پروژه عمرانی و تفریحی دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان در بخش چم‌خلف عیسی و شهر زهره هندیجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

با حضور احمد جعفری‌نسب فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور امام جمعه، هاشمی رئیس دادگستری هندیجان و معجزی بخشدار چم‌خلف عیسی و عبدالحسین قنواتی شهردار زهره و جمعی دیگر از مسئولان محلی، چهار پروژه عمرانی و تفریحی در بخش چم‌خلف عیسی و شهر زهره افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار زهره امشب در این مراسم اظهار داشت: فاز نخست پارک ساحلی شهر زهره با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان و در هفت هکتار که از محل اعتبارات تملک دارایی استان به بخش چم خلف اختصاص یافته، دومین پروژه جاده ساحلی جهت دسترسی به پارک ساحلی همراه با روشنایی کامل با اعتبار ۲۸۵ میلیون تومانی، دو پروژه افتتاحی امشب بوده‌اند.

عبدالحسین قنواتی افزود: همچنین افتتاح تمثال شهدای بخش چم‌خلف و شهر زهره با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان که از محل اعتبارات داخلی زهره شهر تامین شده، آسفالت و تعمیر و بازسازی چند خیابان شهر زهره نیز از دیگر پروژه‌هایی بودند که به دست فرماندار و امام جمعه مورد بهره برداری قرار گرفتند.

امام جمعه هندیجان نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: هر کاری که انجام می‌شود باید برای رضای خدا و بندگان خداست و امیدواریم رضایتمندی شهروندان هر چه بیشتر فراهم شود.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور تصریح کرد: به لطف این انقلاب و نظام خدایی، مردم در تمام صحنه‌ها حاضر و نظاره‌گر کار مسئولان هستند و مسئولان نیز در مقابل باید خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.