حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت:تا پایان امسال ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور تکمیل و به بهره برداری می رسند.

احمد اصغری مهر آبادی در حاشیه بازدید از پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز گفت: با افتتاح این تعداد مسکن مهر تعداد واحدهای بهره برداری شده تا پایان امسال به ۳۳۸ هزار واحد خواهد رسید.

وی افزود: همچنین در مرحله دوم ساخت مسکنهای مهر توسط دولت یازدهم که از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود ۱۱۲ هزار واحد مسکونی مهر تا پایان ماه رمضان تحویل متقاضیان می شود که با احتساب این تعداد واحد ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی وضعیت اجرای پروژه های مسکن مهر در کشور را مطلوب دانست و گفت : با توجه به تعدد واحد ها در برخی استان ها مانند خوزستان مشکلاتی وجود دارد که در تلاشیم این مشکلات نیز بر طرف شود.

اصغری مهر آبادی عمده مشکل مسکن مهر را در خدمات زیر بنایی شامل برق ،آب، گاز و فاضلاب دانست و افزود: این خدمات متناسب با تعداد واحدها ارایه نمی شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: وزارت راه و شهرسازی با استفاده از منابع خود در حد توان این پروژه ها را در واحدهای مسکن مهر اجرا کرده و پروژه های جدیدی نیزشامل ساخت مساجد و مدارس را نیز آغاز کرده که بخشی آماده بهره برداری است .

وی اعتبار مورد نیاز برای ایجاد زیرساختهای لازم در مجموعه های مسکن مهر در کشور را ۵۶ هزار میلیارد ریال دانست و گفت : تامین این مبلغ سنگین از سوی وزارت راه و شهر سازی بسیار دشوار به نظر می رسد.

همچنین با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی یک باب مدرسه و مسجد حضرت محمد(ص) در پروژه مسکن مهر نفت اهواز آغاز شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.