مشخص شدن چهار تیم برتر فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در پایان مرحله دوره ای مسابقات فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر، تیم های پترشیمی فجر، غدیر، رجال و عملیات غیر صنعتی به مرحله بعد صعود کردند.

 

در پایان بازیهای فوتسال مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر ، پس از برگزاری ۱۲ مسابقه، چهار تیم پتروشیمی فجر، غدیر، رجال و عملیات غیر صنعتی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

مجتبی شریفی، معاون امور ورزش این شرکت با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار بود و تیمهای شرکت کننده در رقابتی تنگاتنگ رقبای خود را پشت سر گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی تیمها با آمادگی خوبی وارد این رقابتها شده بودند به طوری که تا پایان بازیهای مرحله ی دوره ای، تیم های صعود کننده مشخص نبودند و بازیهای آخر برترینها را مشخص کرد.

شریفی در خصوص زمان مسابقات نیمه نهایی گفت: دوشنبه و سه شنبه همین هفته (۱۳ و ۱۴ دی ماه) با برگزاری بازیهای ضربدری در دوشنبه و بازیهای رده بندی و فینال در روز سه شنبه تکلیف تیم های برتر جام مشخص خواهد شد.

وی تشریح کرد: در بازیهای ضربدری تیم های غدیر و عملیات و تیم های فجر و رجال مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که برنده این بازیها بازی نهایی و بازنده آنها در رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقه رده بندی روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ و مسابقه فینال راس ساعت ۱۷:۳۰ در سالن سرپوشیده ی بعثت ناحیه صنعتی برگزار می شود.

در مرحله ی دوره ای این رقابتها، شرکتهای پتروشیمی شهید تندگویان، فارابی، غدیر و رجال در گروه الف و تیم های شرکتهای پتروشیمی فجر، بندرامام، عملیات غیر صنعتی و امیرکبیر در گروه ب با هم به رقابت پرداختند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.