انتخابات شبکه سازمان های مردم نهاد خوزستان آغاز شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان از برگزاری انتخابات سازمان های مردم نهاد این استان خبر داد و گفت: این انتخابات از شنبه، با هدف انجام فعالیت های مشترک و منسجم بین سمن ها برگزار می شود.

مهرداد شریف مخمل زاده افزود: انتخابات شبکه سازمان های مردم نهاد در خوزستان در بخش سمن های فرهنگی و اجتماعی، آسیب های اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری، علمی، پژوهشی و فناوری، خیریه و کمک به نیازمندان، و بهداشت و درمان، تا دوشنبه هفته جاری برگزار می شود.

وی هدف از تشکیل شبکه سازمان های مردم نهاد را همکاری بیشتر بین این سمن ها اعلام کرد و گفت: پنج سازمان مردم نهاد فعال در یک استان که دارای اهداف و موضوع فعالیت مشترک باشند، می توانند شبکه تشکیل دهند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزرستان افزود: باتشکیل شبکه ضمن اینکه سمن های مربوطه ساماندهی می شوند در حوزه تخصصی خود توانمندتر شده و دولت می تواند به اهداف کلان خود در کنار شبکه ها برسد.

مخمل زاده اظهار کرد: در هر یک از شش انتخابات شبکه های تخصصی سازمان های مردم نهاد، پنج نفر به عنوان هیات مدیره انتخاب می شوند.

طبق ماده ۱۹ آیین نامه سازمان های مردم نهاد’مصوب هیات محترم وزیران’ مورخ ۸/۵/۱۳۸۴، سازمان های غیردولتی که موضوع یا هدف فعالیت آنها مشترک است، در صورت وجود شرایط می توانند شبکه تشکیل دهند یا به عضویت شبکه های سازمانهای بین المللی درآیند.

این انتخابات در سرسرای همایش ساختمان آموزش و پژوهش استانداری خوزستان برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.