آیت الله حیدری: فقط ۱۶ درصد مردم موافق مذاکره با آمریکا اند، ۸۴ درصد از مردم اعتقادی به مذاکره ندارند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد سفر وزیر امور خارجه به پاریس در روزهایی که دولت آن کشور رسما از توهین به پیامبر حمایت می کند چیست اظهار داشت: اصل ارتباط با کشورها برای تامین مصالح نظام چیز خوب و لازمی است منتها باید شرایط روز را مسئولین در نظر می گرفتند.

وی ادامه داد: در این شرایطی که فرانسه به عنوان پیشقراول توهین به پیامبر(ص) کارهای خیلی زشتی را مرتکب شده است باید مسئولین ما این اقدامات شنیع را را در نظر می گرفتند و به این شکل عمل نمی کردند.

آیت الله حیدری در خصوص پیاده روی ظریف با جان کری گفت: بحث بر سر این است که آیا این مذاکرات و ارتباطات فایده دارد یا خیر؟ به نظر ما هیچ فایده ای ندارد امریکا ثابت کرده که جز کلاه گذاشتن بر سر کشورهای دیگر چیزی در چنته ندارد.

وی ادامه داد:اگر مقام معظم رهبری این ارتباطات را روا نمی دانستند این حقیقت بر همه آشکار نمی شد رهبر انقلاب بر اساس حکمت ، فتح باب کردند تا مطلبی که خودشان در مورد امریکا می دانستند برای همه مردم آشکار شود.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: قبل از آغاز مذاکرات حدود ۵۶ درصد از مردم در نظرسنجی ها می گفتند که مذاکرات کارساز و مفید است ولی اخیرا نظرسنجی ها نشان می دهد که فقط ۱۶ درصد به مذاکرات امید دارند و این یعنی ۸۴ درصد از مردم ما امروز اعتقادی به مذاکره ندارند و فقط ۱۶ درصد اعتقاد به مذاکره دارند بعضی ها دیر باروند و به مرور زمان به این نتیجه خواهند رسید که مذاکره هیچ سودی ندارد.

– رهیاب

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.