دیار کارون در یک نگاه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: روزنامه کارون در صفحه دیار کارون خود نوشت:

آخرین وضعیت استخدام سه هزار نفری
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: پس از پیگیرهای مستمر و جلسات مداوم، مشکل استخدام سه هزار نفر از جوانان خوزستان در دستگاه های اجرایی مشخص و حل شد.
علی عماد اظهار کرد: یکی از مشکلات دستگاه های اجرایی توانمندسازی نیروها در بدنه کارشناسی دستگاه های اجرایی است، همیشه نیروها وارداتی بودند که انگیزه را از کارشناسان گرفته اند.وی بر لزوم استفاده دستگاه های اجرایی از این پایلوت تاکید کرد و گفت: در دستگاه های اجرایی کادرسازی به شکل ضعیفی انجام شده این حرکت باعث
می شود که در آینده از دستگاهی به دستگاه دیگر نیرو تزریق نشود.
رضایت از دستگاه های اجرایی در حوزه حجاب
معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، در تشریح عملکرد ستاد صیانت از امنیت حریم عمومی و حقوق شهروندی در دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در اجرای این طرح بازرسی از دستگاههای اجرایی، فرمانداریها و شهرداریهای بصورت سالانه و در دو مرحله انجام می گیرد .
مهرداد شریف مخمل زاده همچنین در خصوص حقوق شهروندی ابراز داشت: عملکرد دستگاههای اجرایی از نظر پرهیز از برخورد
سلیقه ای با مراجعین، حفظ کرامت و حقوق شهروندی مراجعان، ارتقاء نظم، امنیت و نشاط اجتماعی، جلوگیری از تخلفات اداری، تکریم ارباب رجوع و …. مورد ارزیابی قرار می گیرد.
تاکسی های پلاک اروندو یک ظرفیت مطلوب
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود تاکسی های پلاک اروند برای آبادان یک ظرفیت خوب است و باعث
می شود چهره شهر تغییر کند.
سیدحسین دهدشتی گفت: وجود تاکسی های پلاک اروند برای آبادان یک ظرفیت خوب است و باعث می شود چهره شهر تغییر کند.وی با اشاره به اجرای طرح تاکسی های پلاک اروند در آبادان اظهار کرد: در حال حاضر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی آبادان زیر نظر شهرداری این شهر است.وی با اشاره به وجود چنین تاکسی هایی در مناطق تجاری جزیره کیش و جزیره قشم عنوان کرد: در جزیره قشم و جزیره کیش، خودروهای مدل بالا وجود دارد و کرایه ها بالا نیست.
لزوم ارتقای سطح بهداشت شهر الهایی
فرماندار اهواز بر لزوم ارتقای سطح بهداشت و خدمات درمانی شهر الهایی تاکید کرد.
اسماعیل ارزانی‌بیرگانی در بازدید از شهر الهایی به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های این شهر، با اشاره به مشکل تأمین روشنایی در معابر شهر الهایی اظهار داشت: یک‌صد تیر چراغ برق برای تقویت روشنایی در معابر شهر الهایی نصب خواهد شد.
وی افزود: تکمیل و بهسازی گاردریل ورودی شهر و طرح اصلاح کندروها و دوربرگردان‌ها از جمله مصوبات این بازدید است که توسط اداره راه و شهرسازی پیگیری می‌شود.
کاهش ۳۰ درصدی صادرات ماهی خوزستان
رییس اتحادیه آبزی‌پروران خوزستان گفت: صادرات ماهی امسال نسبت به‌ سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است.
سیدمصطفی موسوی عنوان‌کرد: به علت کاهش نقدینگی مردم و کمتر شدن مصرف آبزیان، در بازار داخلی تقاضا نداریم.وی بیان‌کرد: علی‌رغم این‌که امسال تولید تاحدودی بیشتر شده، به دلیل نبود بازار مناسب، صید از حوضچه​های پرورش ماهی خیلی کم شده است و در وضعیت فعلی بازار ماهی قطعا تولیدکنندگان را متضرر خواهد کرد و در تولید سال‌های آینده نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.
امضای تفاهنامه همکاری آبادان و بصره
رئیس اتاق بازرگانی آبادان گفت: اتاق بازرگانی آبادان و بصره تفاهمنامه همکاری به منظور توسعه روابط اقتصادی امضا کردند.
غلامرضا اکبری زاده افزود: آبادان و شهرهای دیگر خوزستان توانمندی های زیادی دارند. انتظار می رود که تجار و بازرگانان کشور عراق از پروژه های اجرایی و بخش های علمی ایران بازدید کنند.
وی با بیان اینکه یکی از راه های مهم و دارای اهمیت برای ارتباط با کشور عراق استان خوزستان است، تصریح کرد: در زمان حرکت های گروه های تروریستی راه کردستان بسته شد و کالاهای کشور عراق از طریق استان خوزستان تامین می شد که این موضوع نشان دهنده عمق روابط اقتصادی و ملی است.اکبری زاده تاکید کرد: در بخش های
غیر اقتصادی موضوعات دانشگاهی وجود دارد که یکی از این بسترهای بسیار مناسب شهرهای آبادان و خرمشهر است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.