سه هزار نیروی استخدامی جذب دستگاه های اجرایی استان می شوند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: علی عماد در جلسه شورای اداری استان که عصر چهارشنبه در سالن امام رضا(ع)شهرک نفت اهواز برگزار شد گفت:در سال ۹۱ مسوولان بدون تامین اعتبارات لازم این آزمون ها را برگزار کردند که با تلاش های مسوولان وزارت کشور مشکل استخدام این تعداد نیرو حل شده است .
وی گفت: برای قبول شدگان آزمون استخدامی خردادماه سال ۹۱ در نیمه دوم بهمن ماه امسال کد استخدامی صادر می شود و این تعداد نیرو مشغول به کار خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت:همچنین قبول شدگان آزمون استخدامی اسفندماه سال ۹۱ نیز اوایل سال آینده مراحل استخدام آن ها انجام می شود.
عماد با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی استان گفت: رضایت ارباب رجوع از نحوه برخورد و همچنین روند بررسی مشکلات ،هدف اصلی مسوولان دستگاه های اجرایی است که در این راستا با حضور ۳۴ بارزس وضعیت دستگاه های اجرایی استان دراین دستگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت: یکی از مشکلات دستگاه های اجرایی استان توانمندسازی نیروهای بدنه کارشناسی ادارات است که همیشه نیروهای وارداتی موجب از بین رفتن انگیزه در نیروهای کارشناس دستگاه های می شود.
دبیر شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد:ایجاد انگیزه در کارکنان ادارات و تربیت نیروهای جوان برای آینده دستگاه های اجرایی نیز باید از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.
عماد با اشاره به استفاده از بخش خصوصی گفت: برون سپاری و کاهش تصدی گری دولت در راستای اطلاح نظام اداری و جلوگیری از مفاسد اقتصادی بسیار مهم است.
وی با اشاره به اجرای فاز دوم خدمات رسانی دفاتر پیش خوان دولت گفت: فاز دوم اجرای برنامه های پیش خوان دولت از شرکت های آبفا و ادارات برق استان آغاز شده تا بخشی از وظایف این دستگاه ها به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان از راه اندازی سایت ICDL استان خبر داد و گفت: به منظور بررسی استخدام های بخش خصوصی این سایت برای ثبت استخدامی های این بخش راه اندازی شده است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.