فولاد خوزستان بهترین تیم ایرانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان از تیم‌های باشگاهی در سال ۲۰۱۴، قهرمان لیگ برتر ایران، بالاترین جایگاه را در میان ایرانی ها و قهرمان اروپا، بالاترین جایگاه را در دنیا دارد.
در آخرین رده بندی؛​ فولاد بهترین تیم ایران
به گزارش تسنیم، سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار (IFFHS)، رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان در سال ۲۰۱۴ را اعلام کرد که بر اساس آن، تیم فولادخوزستان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران، با ۹۳٫۵۰ امتیاز در رده یک صدوهشتادوپنجم جهان قرار دارد و بالاترین جایگاه را در میان تیم‌های ایرانی به خود اختصاص داده است. پس از فولاد، تراکتورسازی سازی تبریز، قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایران با ۶۶٫۵۰ امتیاز در رده سیصدوپنجاه‌ودوم جهان قرار دارد و دومین تیم برتر ایرانی است.

استقلال سومین تیم ایرانی رده‌بندی فدراسیون آمار وتاریخ است که با ۶۶ امتیاز در رده سیصدوپنجاه‌وهفتم جای گرفته است. پس از آبی‌پوشان تهران، سپاهان اصفهان که با ۶۱٫۵۰ امتیاز جایگاه چهارصدوسوم دنیا را در اختیار دارد، چهارمین تیم ایرانی در رده‌بندی IFFHS است.

در رده‌بندی کلی فدراسیون آمار و تاریخ از برترین تیم‌های باشگاهی دنیا در سال ۲۰۱۴، رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان با ۳۸۱ امتیاز در صدر است، بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا با ۲۷۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با ۲۶۷ امتیاز، سوم است.

رده‌بندی ۱۰ تیم برتر باشگاهی دنیا در سال ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می‌کنید:
۱- رئال مادرید (اسپانیا) با ۳۸۱ امتیاز
۲- بایرن مونیخ (آلمان) با ۲۷۶ امتیاز
۳- اتلتیکومادرید (اسپانیا) با ۲۶۷ امتیاز
۴- بارسلونا (اسپانیا) با ۲۵۱ امتیاز
۵- اتلتیکوناسیونال (کلمبیا) با ۲۴۹٫۵۰ امتیاز
۶- یوونتوس (ایتالیا) با ۲۴۵ امتیاز
۷- آرسنال (انگلیس) و ناپولی (ایتالیا) با ۲۳۳ امتیاز
۹- ریورپلاته (آرژانتین) و سالزبورگ (اتریش) با ۲۲۸ امتیاز
۱۱- چلسی (انگلیس) با ۲۲۷ امتیاز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.