محیط زیست خوزستان متحول می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس انجمن محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان از تشکیل کمیته دائمی نظارت و پالایش مسائل مختلف محیط زیست در استان خبر داد.

خالد ربیعی‌کیا صبح امروز در جریان بازدید از مجتمع بنکداران شرق اهواز ضمن تشکیل جلسه مشترک با هیئت امنای مجتمع از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجتمع قرار گرفت.

وی در همین ارتباط از تشکیل کمیته دائمی نظارت و پالایش مسائل مختلف محیط زیست در استان خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون این انجمن در حال رصد و دیده‌بانی مشکلات زیست محیطی است.

رئیس انجمن محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان همچنین از تشکیل کارگروهی متشکل از اساتید دانشگاه، نخبگان، کارشناسان و فعالان محیط زیست و همچنین حقوقدانان برجسته استان به منظور نظارت بر مسائل محیط زیست استان خبر داد و گفت: این کارگروه ضمن نظارت بر طرح‌ها، وضعیت طرح را از لحاظ زیست محیطی مورد بررسی و پالایش قرار می‌دهد و نتایج حاصل از آن را به اطلاع عموم مردم استان خواهد رساند.

ربیعی‌کیا از تحقیق و بررسی در خصوص وضعیت زیست محیطی مجتمع بنکداران شرق اهواز خبر داد و افزود: به زودی نتایج حاصل از این تحقیق به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در پایان با ابراز نگرانی از وضعیت محیط زیست استان تاکید کرد: این انجمن با تمام قدرت در راه نجات محیط زیست استان گام خواهد برداشت.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.